mano blokavo. dabartinis irgi blokuoja "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:icj800$h2d$1@trimpas.omnitel.net... > kažkada bandžiau ant pasato. Kažkaip nebaisiai blokuoja. > > "Vai" <vai@vai.com> wrote in message > news:icj7od$gk6$1@trimpas.omnitel.net... >> tvarkingi visi blokuoja. >> "Pi." <pisas@one.lt> wrote in message >> news:icj7l5$gf2$1@trimpas.omnitel.net... >>> daug tokiu stabdziu matei?:)) nesnekek nesamoniu.. ciuozia visi.. tiek >>> bugnai, tiek diskai.. >>> >>> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message >>> news:icj77u$fs0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> is esmes, tai rankini stabdi galima uzblokuot kad ciuoztu (ant asfalto) >>>> tik bugniniam stabdziam. diskiniai neciuoze. taciau jei pas tave vienas >>>> ciuoze o kitas ne tai jau vistik negerai, nes netolygiai stabdo( nors >>>> normas gali atitikt). >>>> o kad masina sunkiai rieda tai priezasciu gali buti n+1 >>>> >>>> "FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message >>>> news:iciuu8$1m1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ar vaziuojant rankini uztraukus turi ciuozti ratai? >>>>> Situacija tokia, kad keiciant ratus I zieminius, pastebejau, kad >>>>> vienas galinis ratas sunkokai sukasi. Man kazkaip jau anksciau atrode, >>>>> kad galetu masina ir geriau riedeti. Pabandziau ant zvyro uztraukt >>>>> rankini. Ciuozia tik 1 galinis. >>>>> Nuvariau I servisa. Pasake, kad vienas trosas rankinio sunkiai >>>>> vaiksto. Pakeite ta trosa, viska isvale. Bet masina vistiek sunkokai >>>>> rieda. O ir ant zvyro tas pats ratas neciuozia. >>>>> >>>>> Servisas aiskina, jei nekaista ratas, tada viskas OK, o ir rankinis >>>>> netam skirtas, kad ciuoztu ratai. Atseit rata priverzem su uztrauktu >>>>> rankiniu, ir jis tikrai stabdo. >>>>> >>>>> Bet kodel tada neciuozia??? >>>>> >>>>> Arba sako, jei nori vaziuojam ant stabdziu stendo, jei ten viskas OK, >>>>> as uzsimoku uz stenda, jei ne OK, tada jie uzsimoka ir tvarko toliau. >>>>> >>>>> Ar verta cia ieskoti slieku? >>>>> >>>>> Masina T.Carina E 2.0 benzas-dujos >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Gedas >>>>> >>>>> Vilnius >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >>