Kas cia per matavimo vnt "ciuozia ar ne ciuozia"? Nemaisyk pirsto su b.. Ziur apacioje detaliau. Taip kad ciuozti gali ir neciuozti ant rankinio, bet jei tau vienas ratas nesisuka tai kurioj vietoj cia "gerai"? http://www.tuvlita.lt/lt/paruosimas_apziurai * Stabdžiai yra viena svarbiausių eismo saugumo požiūriu automobilio sistemų, todėl jų tvarkingumui ir patikimumui skiriamas ypatingas dėmesys. Techninės apžiūros metu tikrinama, kaip funkcionuoja stabdžių sistemos ir mechanizmų elementai, ar jie atitinka gamintojo reikalavimus. Vienas pagrindinių įvertinamų parametrų yra stabdymo efektyvumas - transporto priemonės suminės stabdymo jėgos ir jos svorio santykis, išreikštas procentais. Pavyzdžiui, lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumas turėtų būti ne mažesnis nei 50 % stabdant darbiniu stabdžiu ir ne mažesnis kaip 16 % stabdant stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu. Be to, skirtumas tarp vienos ašies ratų stabdymo jėgos neturėtų būti didesnis nei 30 % stabdant darbiniu stabdžiu ir 70 % stabdant stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu. Šis skirtumas vadinamas vienos ašies ratų stabdymo netolygumu. * Stabdžių sistemos vamzdeliai turi būti tvarkingi, sandarūs bei pastebimai nepaveikti korozijos, o stabdžių žarnelės nesutrūkinėjusios, gerai pritvirtintos ir užfiksuotos. * Apžiūros metu neretai nustatoma, kad virš leistinos ribos sudilę stabdžių diskai. Jei stabdžių diskų nusidėvėjimas iš kiekvieno šono didesnis kaip 1 mm, patariama pakeisti juos naujais. Stabdžių trinkelių antdėklų storis, jei gamintojo nenurodyta kitaip, turi būti ne mažesnis kaip 3 mm. On 2010.11.24 14:20, FwsA wrote: > Vaziuot ten tenka, nes servisas biski kaip ir pazystamu zmoniu. Nera > bedos palikt masina ir t.t. > Tik, kad servisas tikrai ne is pigiuju, ir bl normaliai nepadaro, tas > tai knisa. O dar labiau knisa, kad savam meluoja :( ... > Tik norejau issiaiskint ar as teisus... > Gedas