1. Jei ilgai zulinai - reikias akumas geras, ar betn jau pakankamas. Jei taip sunkiai kurias -greit pribaigsi akuma (ypac jei trumais atstumaois vazineji) ir starteri. 2. Jei 5 kartus kaitinsi zvakes - greit jos perdegs - vel keis. Siaip del zvakiu kaitinimo yra taip: kai ijungi degima ir uzsidega skydeli sprendzina geltona - ji rodo kad kaista, o kai uzgestsa - visvien kaista, todel kai labai salta patartina palauktyi ne kol sprendzina uzges, bet kol spragtels rele atjungianti zvakes - tada bus pakaitinta pakankamai, ir issijungus zvakem daugiau smarves liks starteriui. 3. Jei zvakes ir akumas geras, t.y. zvakes prikaitian ir akumas pakankaiami po to syuika starteri - bedos kitur. Tada siurblys ir kuro sistema. Daznai dyzeliui buna bedu del oro patekimo ir/ar atbulnio voztuvo. Del abieju kuro sistwmoje atsiranda oro del ko ir reikia sukti tas 15sec kad kuras atkeliautu i siurbli, po to i purkstukus. jei kas pasakos apiekompresijas variklio - nesamone. Styra "SauliusG" <jonas@GARAZAI.LT> wrote in message news:icvm2j$dn2$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > pirma mano ziema su dyzeline auto, tai iskilo keletas klausimu. vakar ir > uzvakar taip ilgokai (~15sec) teko pazulint starteri kol uzsikuriau. > Pakaitinimo zvakes pasikeiciau pries ziema, akumas jau kokiu 7m senumo > originalus. Pries kurdamas, taip kokius 5 kartus ijungiu zvakiu pasildyma. > Mano supratimu esme arba dyzelyje arba akume. > Akuma parsinesiu sivakar pasikrauti, kad issklaidyciau abejones, naujo jau > po biski dairausi. > O dyzelio pries savaite prisipyliau pilna baka EMSI. Kaip suprantu kadangi > dar buvo pliusine temperatura jie pilste vasarini, ar pereinamaji. > > Iki kokios temperaturos man dar uzsikurs masina su situo (spejamai) > pereinamuoju dyzeliu? > Gal reikia susipilt i baka kokio nors priedo nuo uzsalimo, padeda jie? Kol > isvazinesiu ir galesiu prisipilt zieminio. >