bbž, prieštvaninis pasatas puikiai vedėsi prie -28 be jokių spragtelėjimų ir kaitinimų penkis kartus. Darom išvadą, kad japonai vis dar neišmoko daryt automobilių.... "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:icvqc0$l1l$1@trimpas.omnitel.net... > nu žinok Dainiušai aš net nuliova pajero iš salono, su žiemine saliarą > prie -25 jungdavau žvakes ir 2 ir 3 kartus, po ko motoras užsikurdavo > liuksiškai. Tavo patarimai, deja, prieštarauja didžiai rimtų vairuotojų > patirčiai.... :))) > Ir kelis kartus žvakes pakaitinti, ir palaukti, kol spragtels rėlė - > visa tai yra gėris, ir laiko patikrinta. ;) > > Dex > > 2010.11.29 10:31, Dainiushas rašė: >> žmonės, rašykit kokios mašinos.... ar čia paslaptis kažkokia? >> >> Žvakių penkis kartus jungt nereikia. Užgesus lemputei skydelį jų >> temperatūra jau būna pakankamai, gi viso variklio jomis tikrai >> nesušildysi. Akumuliatorius panašu dar gyvas, jei tiek laiko zulina. >> Užkūrus, iš karto visi cilindrai dirba, nesipurto variklis? Kai šilta >> buvo normaliai kūrėsi? >> Dyzelis greičiausiai ne prie ko, jei apskritai kuriasi - reiškias jis >> skystas :). Būna, kad starteris pavargęs ir tiesiog neišsuka variklio, >> kad jis užsivestų.... >> >>