Kai termostatas xujovas, tai jis tiesiog atsidares ir radijatorius siltas buna. O kai radiatorius saltas, tai termostatas ok. Vienintelis dalykas, kuri manau imanoma blogai konstruktyviai padaryti, tai kad per daug butu saldomas variklio blokas pro priekines groteles. Kas lengvai sprendziama dedant kartona pries radiatoriu. Dyzelinio gofo nepeikciau, jo kuro sanaudos tikrai gedos nedaro, ypac jei variklis be turbinos. "Nerijus" <nerijus_@_vkl_.l_t> wrote in message news:ieqg74$3vl$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010-12-21 16:43, Sail wrote: >> Nu tai davai ideja i studija, kur tavo nuomone siluma dingsta. >> >> Radiatorius saltas, salonas saltas, varklis iki raudonumo neikaites. Kur >> ble >> siluma nuo 70% saliaros? > > Kiek turejau mashinu tiek shiluma nedingdavo, tashkentas budavo. Ir dingti > pradedavo kai termostatas maldavo shuda. > O shilumos nepakanka veikejams, pas kuriuos termostatas ledinis, ir kuriu > dyzelinis golfukas yra toks efektyvus, kad tiesiog beveik shimta proc > shilumos sunaudoja varikliui sukti ir shildytis tiesiog nelieka kuom. Ir > aishku reikia tuom pasigirti, nes kitu atveju kam dyzeli pirkti? > > N. M. > > Tiesiog ivertinus tai, kad NK apie 30% max, ir kiek shilumos soliarka gali > prigaminti, gaunas kad jie papraschiausiai meluoja, arba konstruktyviai > kreivai pagaminta mashina. > > >