Neseniai rasiau apie vairo stiprintuvo bedas. Pries kelias dienas pasikeiciau is sroto (pakeitimas nu nax... su tokiu priejimu - krapstymosi geros 4-5 val garazo salygomis). Supylus sviezia tapala ir uzkurus masina vairas kaip plunksnele, vos ne vienu pirstu galima buvo sukioti. Veiksmas vyko vakare todel ilgai nevazinejau. Kita diena teko ilgiau pavazineti ir po ilgesnio naudojimo vairas vel pradejo "sunketi". Siandien is pat ryto gal kokias 5 min buvo normaliai, po to vel bicepsus auginau vairuojant. Panasu kad siurblys nebuvo geras, nors iskarto paleidus veike zymiai geriau negu senas, kai dar buvo tvarkingas. Dabar teorinis klausimas, kaip tokiais atvejais kalbama su srotu? Kad siurbli turi priimti atgal tai cia kas be ko, bet darbas jau idetas (gerai kad ne servise, nes butu kainave panasiai kaip pats siurblys), paemus is ju kita siurbly (jei tures) vel nezinia kas gausis, gali nelabai pigiai atsistoti tokie kaitaliojimai.