o gal klausimas kas per skystis? gal vandeni vadineja ir greit nusibaigia... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:iecl4p$utg$1@trimpas.omnitel.net... > bent jau pas Audi seną, šlangų antgaliuose tokie mikrofiltriukai > gyvena..., tai kai užkemša, vairas "sunkus" pasidaro > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:ieckbj$tjl$1@trimpas.omnitel.net... >> Filtriuko nesimate, ir manuale kazkaip apie tai nutylima. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:iecdkh$j1c$1@trimpas.omnitel.net... >>> dažnai siurbliuose/šlangose filtriukai būna. Tai gal pas tave sistema >>> pilna kokio dumblo ir užkimšo? >>> >>> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message >>> news:ieb7lg$kbj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Neseniai rasiau apie vairo stiprintuvo bedas. Pries kelias dienas >>>> pasikeiciau is sroto (pakeitimas nu nax... su tokiu priejimu - >>>> krapstymosi geros 4-5 val garazo salygomis). >>>> Supylus sviezia tapala ir uzkurus masina vairas kaip plunksnele, vos ne >>>> vienu pirstu galima buvo sukioti. Veiksmas vyko vakare todel ilgai >>>> nevazinejau. Kita diena teko ilgiau pavazineti ir po ilgesnio naudojimo >>>> vairas vel pradejo "sunketi". Siandien is pat ryto gal kokias 5 min >>>> buvo normaliai, po to vel bicepsus auginau vairuojant. >>>> Panasu kad siurblys nebuvo geras, nors iskarto paleidus veike zymiai >>>> geriau negu senas, kai dar buvo tvarkingas. >>>> >>>> Dabar teorinis klausimas, kaip tokiais atvejais kalbama su srotu? >>>> Kad siurbli turi priimti atgal tai cia kas be ko, bet darbas jau idetas >>>> (gerai kad ne servise, nes butu kainave panasiai kaip pats siurblys), >>>> paemus is ju kita siurbly (jei tures) vel nezinia kas gausis, gali >>>> nelabai pigiai atsistoti tokie kaitaliojimai. >>>> >>>> >> >>