bent jau pas Audi seną, šlangų antgaliuose tokie mikrofiltriukai gyvena..., tai kai užkemša, vairas "sunkus" pasidaro "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:ieckbj$tjl$1@trimpas.omnitel.net... > Filtriuko nesimate, ir manuale kazkaip apie tai nutylima. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:iecdkh$j1c$1@trimpas.omnitel.net... >> dažnai siurbliuose/šlangose filtriukai būna. Tai gal pas tave sistema >> pilna kokio dumblo ir užkimšo? >> >> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message >> news:ieb7lg$kbj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Neseniai rasiau apie vairo stiprintuvo bedas. Pries kelias dienas >>> pasikeiciau is sroto (pakeitimas nu nax... su tokiu priejimu - >>> krapstymosi geros 4-5 val garazo salygomis). >>> Supylus sviezia tapala ir uzkurus masina vairas kaip plunksnele, vos ne >>> vienu pirstu galima buvo sukioti. Veiksmas vyko vakare todel ilgai >>> nevazinejau. Kita diena teko ilgiau pavazineti ir po ilgesnio naudojimo >>> vairas vel pradejo "sunketi". Siandien is pat ryto gal kokias 5 min buvo >>> normaliai, po to vel bicepsus auginau vairuojant. >>> Panasu kad siurblys nebuvo geras, nors iskarto paleidus veike zymiai >>> geriau negu senas, kai dar buvo tvarkingas. >>> >>> Dabar teorinis klausimas, kaip tokiais atvejais kalbama su srotu? >>> Kad siurbli turi priimti atgal tai cia kas be ko, bet darbas jau idetas >>> (gerai kad ne servise, nes butu kainave panasiai kaip pats siurblys), >>> paemus is ju kita siurbly (jei tures) vel nezinia kas gausis, gali >>> nelabai pigiai atsistoti tokie kaitaliojimai. >>> >>> > >