uz daikta grazins, pakeis, bet meistram uz idejima, isemima sumoketu pinigu negrazins. "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:iebcge$sig$1@trimpas.omnitel.net... > A6(C4) keičiau tai irgi tik iš antro karto pataikiau gerą siurblį rast, > nors abu išoriškai "blizgėjo". Žiūrėk po škyvuku, didelė tikimybė kad ten > rasi tepalų, per ten ir pritrukia oro. Normalus šrotas babkes turi > gražinti. > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:ieb7lg$kbj$1@trimpas.omnitel.net... >> Neseniai rasiau apie vairo stiprintuvo bedas. Pries kelias dienas >> pasikeiciau is sroto (pakeitimas nu nax... su tokiu priejimu - >> krapstymosi >> geros 4-5 val garazo salygomis). >> Supylus sviezia tapala ir uzkurus masina vairas kaip plunksnele, vos ne >> vienu pirstu galima buvo sukioti. Veiksmas vyko vakare todel ilgai >> nevazinejau. Kita diena teko ilgiau pavazineti ir po ilgesnio naudojimo >> vairas vel pradejo "sunketi". Siandien is pat ryto gal kokias 5 min buvo >> normaliai, po to vel bicepsus auginau vairuojant. >> Panasu kad siurblys nebuvo geras, nors iskarto paleidus veike zymiai >> geriau >> negu senas, kai dar buvo tvarkingas. >> >> Dabar teorinis klausimas, kaip tokiais atvejais kalbama su srotu? >> Kad siurbli turi priimti atgal tai cia kas be ko, bet darbas jau idetas >> (gerai kad ne servise, nes butu kainave panasiai kaip pats siurblys), >> paemus >> is ju kita siurbly (jei tures) vel nezinia kas gausis, gali nelabai >> pigiai >> atsistoti tokie kaitaliojimai. >> >>