aišku negrąžins, o ir neturėtų "Vai" <vai@vai.com> wrote in message news:iec4s3$bca$1@trimpas.omnitel.net... > uz daikta grazins, pakeis, bet meistram uz idejima, isemima sumoketu pinigu > negrazins. > "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message > news:iebcge$sig$1@trimpas.omnitel.net... >> A6(C4) keičiau tai irgi tik iš antro karto pataikiau gerą siurblį rast, >> nors abu išoriškai "blizgėjo". Žiūrėk po škyvuku, didelė tikimybė kad ten >> rasi tepalų, per ten ir pritrukia oro. Normalus šrotas babkes turi >> gražinti. >> >> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message >> news:ieb7lg$kbj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Neseniai rasiau apie vairo stiprintuvo bedas. Pries kelias dienas >>> pasikeiciau is sroto (pakeitimas nu nax... su tokiu priejimu - >>> krapstymosi >>> geros 4-5 val garazo salygomis). >>> Supylus sviezia tapala ir uzkurus masina vairas kaip plunksnele, vos ne >>> vienu pirstu galima buvo sukioti. Veiksmas vyko vakare todel ilgai >>> nevazinejau. Kita diena teko ilgiau pavazineti ir po ilgesnio naudojimo >>> vairas vel pradejo "sunketi". Siandien is pat ryto gal kokias 5 min buvo >>> normaliai, po to vel bicepsus auginau vairuojant. >>> Panasu kad siurblys nebuvo geras, nors iskarto paleidus veike zymiai >>> geriau >>> negu senas, kai dar buvo tvarkingas. >>> >>> Dabar teorinis klausimas, kaip tokiais atvejais kalbama su srotu? >>> Kad siurbli turi priimti atgal tai cia kas be ko, bet darbas jau idetas >>> (gerai kad ne servise, nes butu kainave panasiai kaip pats siurblys), >>> paemus >>> is ju kita siurbly (jei tures) vel nezinia kas gausis, gali nelabai >>> pigiai >>> atsistoti tokie kaitaliojimai. >>> >>> > >