On Tue, 28 Dec 2010 23:35:06 +0200, abc wrote: > 2010.12.28 12:49, padugne rašė: > >> O kodel jis turetu padidet? Slystanti padanga stabdo blogiau nei >> besisukanti. Tiek ant asfalto tiek ant ledo. > Turetu padidet bent jau del to, kad dali stabdymo laiko stabdziai > priverstinai atjungiami. Manyti, kad su ABS stabdymo kelias bus > trumpesnis tolygu teigti, kad atjungus vieną cilindrą isibegejimas > pageres. Besisukancios padangos stabdymas del riedejimo trinties Netolygu. Nes uzsiblokavus padanga stabdo prasciau nei letai besisukanti. Netiki manim, va Popular science murzilkos praktinis testas, susilipdyk linka is poros eiluciu: http://books.google.com/books?id=fhabaMVQ9wkC&lpg=PA75&ots=X1tLYu- Rwz&pg=PA78#v=onepage&q&f=false 78 puslapyje yra lentele "The Straight-line braking test", honda accord ant pliko ledo be ABS sustojo per 84 metrus (277 pedas), o su ABS - 70 (230). Taip kad nuogi skaiciai rodo, kad accordas su ABS ant ledo sustojo zymiai greiciau nei be. -- kthxbai.