didelių dvitakčių dyzelių naudingumo koeficientas geras. On 01/06/2011 04:35 PM, bomanz wrote: > TranZOO wrote: >> apie 60%, jei neklystu > > 60% tai čia NEnaudingumo koeficientas. > > Diesel engines generally achieve greater fuel efficiency than petrol (gasoline) > engines. Passenger car diesel engines have energy efficiency of up to 41% but > more typically 30%, and petrol engines of up to 37.3%, but more typically 20%. > > Šaltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_efficiency > > Taigi benzininis šiluma paverčia 80% kuro, dyzelinis tik 70%, tai yra šildo 15% > mažiau. Netikiu, kad dėl 15% skirtumo dyzelinis variklis šyla bent du kartus > prasčiau. Mano kuklia nuomone priežastis ne variklio NK. > > >> >> >> "Nerijus"<nerijus_@_vkl_.l_t> wrote in message >> news:ig4g81$jf5$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2011-01-05 11:44, TranZOO wrote: >>>> perdaug silumos atiduoda judejimui. >>>> >>> Eilini karta paklausiu savo durno klausimo i tavo durna teigini: Koks >>> siuolaikinio dyzelinio variklio naudingumo koeficentas? >>> >>> N. M. >>> >> >>