Tema: Re: Q. Legacy '07
Autorius: SKA
Data: 2011-01-12 10:20:07
gaunasi iki 20 l. duju su 2,5 l. MT '99 legacy, aisku ziema :)

On 01/12/2011 10:15 AM, Night wrote:
> Nu gerai, tas pats opozitas, tik 2 litrai, ir ne automatas. Ziema, vaziuojant kaip imanoma agresyviai, 11
> daugiau nesigauna - ar gali automatas ir dar vienas litras darbinio turio tiek pakelti kuro sanaudas? Cia
> as su legacy jau 4 metus vazineju.
>
> Beje, pezas 605 '91, 3.0, automatas, ziema vaziuojant agresyviai daugiau 16 neimdavo. Bet tai
> technika buvo atsilikusi 20 metu...
>
> Nu netikiu del tu 20 litru. Cia nebent driftinanat 1-2 pavara visa laika.
>
> "Greblius"<greblius@darzine.lt>  wrote in
> news:igjnk6$i0k$1@trimpas.omnitel.net:
>
>> labai normalios sanaudos:
>> 4wd, opozicinis 3 ltr benzas + automatas + vln + agresyviai vazinek -
>> 20ltr be problemu. ir tik nereik pasaku, kad sena aubi bulka su 4.2
>> jama 12ltr.
>>
>> "Night"<vkumpikas@**gmail.com>  wrote in message
>> news:Xns9E6B60B3595C8vytistbslt@194.176.32.141...
>>> O draugelis kartais ne Uralo kalnuose gyvena kad tokios sanaudos?
>>>
>>>
>>> "Riveris"<kaunas@wheels.lt>  wrote in
>>> news:igjkgu$d08$1@trimpas.omnitel.net:
>>>
>>>> draugelis turi tai 20ltr 100km.
>>>> aisku jis vaziuoja agresyviai, bet sake labai jau taupant 16ltr
>>>>
>>>>
>>>> "priest"<nebutina@rasinet.lt>  wrote in message
>>>> news:igji7r$9om$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 3.0 l  automatas su dabartinem benzino kainom? Drasu :)). Na bet
>>>>> kiekvieno teise rinktis. Siulau aplankyt www.subaruklubas.com. Ten
>>>>> ir bendrai nema?ai info ir pagal modelius. Dar daugiau informacijos
>>>>> yra rusi?kuose subaru forumuose, ten tikrai verta pasiskaitinet.
>>>>>
>>>>>
>>>>> priest
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Doncys"<doncys@nera.lt>  wrote in message
>>>>> news:igjh5d$8fj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>>
>>>>> Sveiki, planuojamas isigyti Subaru Legacy '07, 3,0, automatas,
>>>>> europa. Niekad tokios neturejes ir nieko apie jas nezinau. Jei kas
>>>>> zinot ar usinat tokia, pasidalinkit info ar verta pirkti.
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>