O pas Impreza binare rankena (prie rankinio), blokiruote taip suprantu? Kaip jinai veikia, kiek % sukabina? "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message news:igk1q2$3e3$2@trimpas.omnitel.net... > Kad pas retai kuri "tikra" visureigi, normalios kietos blokiruotes > tiltuose > yra, na galiniam tilte dar dar... bet priekiniam tai totali egzotika ir > tai > dazniausiai aftermarketiniai gelezys sumontuoti buna.... juo labiau kad > eilinis ciajnikas ta priekine blokiruote arba sulauzys tuojau pat, arba > griovy jau po pirmo posukio atsiras, arba, kas labiausiai tiketina, tai > net > nevaziuos ten kur jos reikia... O allroade tai imitacija blokiruotes - > prasisukanti rata pristabdo ir tiek, siaip aisku geriau negu nieko, bet > kazkaip itariu i miska medziot ar zvejot i krumus su tokia masina > nevaziuojama. > > "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message > news:igjs75$q88$1@trimpas.omnitel.net... >> tiek sena, tiek nauja, idomu ar ten yra ratu blokiruote, tiek gale tiek >> prieki? Ta prasme kad ne vienas ratas suktusi vienoj asyje, o 2 ratai. >> Teko sekmadieni lekti su nauju allroad i kaima, siaip tai per meslus >> tikrai gerai eina, bet noretusi kad blokuotusi vaziuokle. Nebuvo laiko >> aiskintis, nes ten tiek tu mygtuku ir funkciju, kad ir dienos neuztektu. >> Ar ratu blokiruote buna tik rimtuose dzipuose, o tokiuose parketuose tik >> pasvajoti? >> > >