> Del kainos sutinku, atrodo baisi, bet 100 km nuvaziavim skirtumas 24Lt > dyzelis vs 5-6 Lt elektra (14kW) irgi nemazas. Kuo lengvesnis viedras, tuo > pigiau. ka is to, jei tai tik teorija. > Baterijos darbingos -25~55°C, kiek ziurejau visuose gamykliniuose o kiek del fizikos krenta akumo galingumas kai yra pvz -20C? As ne specas, bet kiek girdejau, tai del salcio akumo avybe smarkiai blogeja. skaiciau straipsni - kur RU zurnalistai is Autireview prase duoti pabandymui masinas. ir nieko, niekas neduoda i Rusija/ > prancuzuose stovi salono sildymo peciukas, dyzelinis ar benzininis nezinau. > Kai kuriuose modeliuose palaikoma optimali bateriju temperatura - saldomos > arba sildomos. LiFePO4 po 3000 ciklu - lieka 70% talpos. Kitur raso, kad po > 5000 ciklu 70%. > Dyzelis+elektra bus gana naujas ir dar baisesne kaina. Aisku, keliones > atstumas jau padorus. Senu auto as net neziureciau ;) Tiesiog manau, kad po 3-5 metu hybridai bus pakankai ekonomiski ir nekainuos kosmoso. Nes ju pradine kainos skirtumas nuo paprasto auto neatperka jokiu ekonomiju. apie ekologija irgi nera ko snekti - dar nieku nemaciau koks yra ekologiskumas "from dut to dust" tokiu automobiliu. "vaikt" kalbos, kad jiems pagal "from dut to dust" iki papratu automobiliu dar toli. VNO > > > "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message > news:igp8ag$g7s$1@trimpas.omnitel.net... >> 1. kaina baisi. >> 2. lauke kai -15C ka daryti? >> 3. kiek skaiciau, tai idelus variantas - dyzelio ir elektro hybridas. >> >> VNO >> >> "Polikarpas Matvejevicius" <vaidastrinti@skdn.com> wrote in message >> news:igp7uv$fn6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ten nemazai naudotu elektromobiliu, kuriu dalis yra gamykliniai modeliai >>> su >>> seno tipo NiCd baterijom arba jau be ju. >>> Pvz. Peugeot 106, arba Citrina Saxo - kainos apie 20 000 Lt + ~15 000 >>> baterijos. Tsakant palyginus su panasiu benzininiu/dyzeliniu kibiru, >>> iskaiciavus nauju bateriju kaina ir resursa, atsiperka per 8-15 metu iki >>> nulio. Neiskaiciuojant tepalu, dirzeliu ir panasiai. Kas vaziuoja >>> nuolatiniu >>> marsrutu kasdien iki 100 km gal visai ir apsimoka. Beabejo butina >>> salyga - >>> prieinama rozete. >>> Pataisykit jei klystu. Kaina aisku pobaisiai atrodo. >>> >>> "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message >>> news:igp733$ehm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nemoku vokiskai - kame ten bajeris? >>>> tipo pure elektrinis auto gautis? >>>> ar ka? >>>> >>>> >>>> VNO >>>> >>>> "Polikarpas Matvejevicius" <vaidastrinti@skdn.com> wrote in message >>>> news:igp2rt$7tu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> http://www.elektroauto-forum.de/Kleinanzeigen/kategorie.php?kat=1 >>>>> >>>>> Ivertinus nauju bateriju (LiFePO4) komplekto kaina, ju resursa, >>>>> neatrodo >>>>> labai jau prabangos preke - kasdieniniam iki 100 km vazinejimui visai >>>>> yra >>>>> variantu. >>>>> >>>>> >>> >>> > >