tai tas intercooleris ir butu reduktorius - jame ir garuotu duja. Styra "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message news:igq8ad$o42$1@trimpas.omnitel.net... > pati didziausia problema, kad reikia susildyti dujas, kitaip negaruos > normaliai. prie 90 laipsniu paduodamo ausinimo skyscio dujos iki kokiu 40 > laipsniu tik susyla. siaip tai pernesti salta ora/skysti i interkuleri > butu imanoma turbut be dideliu problemu, taciau problema kad dujos > negaruotu normaliai arba nezinau kokio dydzio reiktu reduktoriu konstruot > > On 2011-01-14 12:25:22 +0200, Darius Styra said: > >> Laba diena, >> Ydomu ar yra kur nors technologija ar veikianti sistema kai is skysto >> virsmas i duja naudojamas intercoolersio ausinimui? >> Tarkim taip: variklis su turbina ir intercooler'iu o skysta i dujine >> ,m ar tas - "reduktoriu" - ar kaip jis vadinamas - pajungtas ne prie >> ausinimo sistemos, o prie intercoolerio? >> Manau taip pasididintu ir ekanomija ir galia. >> >> Styra > >