Tema: Re: ka septynmeciui padovanot?
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-16 09:49:39
nu jo, tikriausia... vakar darbe kaip tik del sito daug pradiskutavom..
chebra nusprende kad mano vaikams nepavydetu jei ju tureciau.. nes vaika be
kompo ir be mobiliako laikyciau.. nors mano nuomone kazkiek galima leisti
viska, bet kad vaikas aiskintu tevams ka jam galima ir ka ne tai manau cia
logika neteisinga..
nes va vieno darbuotojo vaikas sitaip auklejamas kad jei jau staugia tai
reikia duoti ir nekovoti.. tai taip ir auga vis daugiau visko noredamas.. o
teveliai aplink sokineja..