On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote: > Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja > paskutinioji? Ir kada jis keiciamas? Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma, t.y. kai "suseda" spyruokles. Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur. > Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i > vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai? Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija. Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami impulsai. Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio darba. T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet. As asmeniskai neperdarineciau. -- kthxbai.