dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju sankabos diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro dvimasis smagratis. "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net... > O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto? > Kas jose sugeria tuos visus smugius? > "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message > news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net... >> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote: >> >>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja >>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas? >> >> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju >> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma, >> t.y. kai "suseda" spyruokles. >> >> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia >> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur. >> >>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i >>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai? >> >> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija. >> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir >> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami >> impulsai. >> >> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos >> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio darba. >> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet. >> >> As asmeniskai neperdarineciau. >> >> -- >> kthxbai. >> > >