Tema: Re: Q: Dvimasiai/vienmasiai smagraciai
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-02-04 11:05:43
dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju sankabos 
diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro dvimasis smagratis.


"Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message 
news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net...
> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto?
> Kas jose sugeria tuos visus smugius?
> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net...
>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote:
>>
>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja
>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas?
>>
>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju
>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma,
>> t.y. kai "suseda" spyruokles.
>>
>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia
>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur.
>>
>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i
>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai?
>>
>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija.
>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir
>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami
>> impulsai.
>>
>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos
>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio darba.
>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet.
>>
>> As asmeniskai neperdarineciau.
>>
>> -- 
>> kthxbai.
>>
>
>