kad staiga tai labai zjbs oras pasitaike - nieko cia neprikishi....cia kaip palijus grybams isdygti. Idomiausia man tai ju atsiradimo priezastis... kalbesiu kaip eilinis pilietis is gatves su nulinem keliu tiesimo ziniom tik tiek kiek matau ir kiek isivaizduoju zinas. Tikrai netikiu kad reikia varyti ant automobiliu kiekio, kad jis duobes padaro, as linciau link to, kad cia kelininku/projektuotoju keliu beda/nenoras kazka keist/nenoras kitais metais neturet darbo, tik noras laimet konkursa nes pyyygiai pasiulem, o gal tiksliau uz pyyygei padarem, nes sumokejus atkatukus keliu direkcijos pirdziu armijai, savaivaldybei ir t.t. realiai medziagom nekas belieka. Vienintelis kas link automobiliu kiekio (tiksliau furu) tai provezos suformuojamos, bet tikrai ne duobes. Jos mano manymu atsiranda del : 1. Sup***istu suliniu dangciu daromu viduryje kelio (ne tie kur vanduo nubega lietaus, o tie apvalus uzdengti pilnai, ir esantys tikrai ne nuolydyje, kad surinkt subeganti vandeni) Kodel jie nepadaromi prie kelio? vistiek jei kazkur avarija knisa toje vietoje kur ji nutiko o ne per dangti leidziasi ieskot..., ka pas mus uz kelio ribu iskart skardziai i bedugnes, ar uolos ? nesuprantu... 2. Nepakankamai kontroliuojamu asfalto iskasinejimo kaskart..suprantu ten avarija vamzdzio, reik kast, bet tai paskui buk malonus paruost grunta, sutrombuot pakankamai, nes buten uzlopytos vietos 9 is 10 pradeda sesti zemyn,uzlipdyt ne lopa seno pasildyto asfalto ant uzkastos duobes o kazkaip geriau, per visa kelio plota, siules su esamu kazkaip sutvirtinant nes per jas irimai prasideda ir ypareigojant ta "knysli" but atsakingam uz tuos darbus jei kazkas ten sugenda vel) (pas man po langais 3 kartus taise kelio ruoza po kuriuo einantis speju kanalizacijos/vandentiekio vamzdis buvo trukes ir plove zeme ko pasekoje iduba formavosi. Tai pirma kart 10x10m iskase, pripyle zyro,uzasfaltavo... po poros savaicui jau matosi, kad seda, sulauke kol igriuvo (arkliui aiski priezastis del ko tai ivyko), kagi antra karta iskase , si karta 20x20m plota, uzpyle, uzasfaltavo naujai, po poros menesiu vel tas pats...., tik tada prisiruose atkasti ta vamzdi (jis kokie 5-6m po zeme, iki tol daknisdavo 2-3m), ji sutvarke, uzkase, uzasfaltavo jau 25 x 25m ir kolkas ramu jau puse metu. Tai kaip blet pavadint toki dalyka, kai pirma kart butu uzteke tu 10x10m jei netingetu priezasti, o ne pasekmes salinti) 3. taip iseina su*** fundamento paruosimo ir mazo kiekio/levo asfalto naudojimo ? Nes nu technika ten ju is isvaizdos nauja, negali sakyt, kad blogai del jo daroma, reiskia lieka kreivas projektavimas ir medziagos. Aisku aisku, visi sakysit kaina...kaina.... nu bet tai bl***, jei jau kazkelinta vasara bent Vln uzdaromos svarbios gatves, nes nugi "remOntas", miestieciai kencia , nes reik suprast gi, kad del musu stengiasi, tai negi neina padaryti gerai, o ne vien uzdejom nauja asfalta ir ramu. Kam ten girtis , kad kazkokiam Kalabybiskyje va isasfaltavom 10km buvusio zvyrkelio, nei kad Vilniuje/Kaune/Klaipedoje (sunesanctiems didziausias babkes i ta pati keliu fona), sutvarkyti tas keletos km atkarpas keliu, iskeliant nx tuos sulinius is kelio viduriu (vistiek skestam kaskart palijus tai koks skirtumas :) )nes buten jie formuoja duobiu atsiradimus, buten juos kasmet nusedusiu lopant dideja lopu ir siuliu kiekis formuojantys tas duobes. nezinau blet...graudu...O dar kai cia sukius tokius masiulio paraso..., tas pats kai zuokis cia maciau voliojosi skrajuciu pamete..., kad zuokio valdymo laikais siluma kaina 9-12ct/kWh, o dabar 22ct/Kwh..., grafikelis pridetas, kur matosi, kad tai buvo 2006-2007, kai visiems, net babytems zinoma, kad tada nafta/dujos kainavo 50-60 usd/bar ir akcizai buvo kokie.... Nu bet tai sukis skamba axujenai nesakykit. "Paulius" <xxx@xxx.com> wrote in message news:iiqtal$l7a$1@trimpas.omnitel.net... > ir tai tik pradzia :( > "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message > news:iiqt7l$l1n$1@trimpas.omnitel.net... >> 2011-02-07 19:31, LabaiNeSpauda rašė: >>> Na zinok as tikrai neacimenu, kad taip blogai kada butu. >>> Ir tai dabar dar tik vasario pradzia. >> >> Prisijungiu. >> >> Kas keisčiausia, tai visos tos duobės išlindo staiga, per kelias dienas. >> >> Ir, kaip taisyklė, tose vietose, kur ir pernai buvo, reikia manyti, kad >> tas kelio dangos lopymas, o ne naujos dangos užliejimas yra paskutinis >> gaidys, teatlaikantis geriausiu atveju metus... >> >> -- >> Edvinas > >