Taigi, visu pirma tai apie salona: plastikas nuotraukuose atrodo kazkur 18-26 kartus baisiau nei realybeje, galvojau, kad bus kaip senesniam japone, taciau tikrai daug geresnis. Atidarom, uzdarom duris - kibiras, ta prasme durys lengvos, uzsidarydamos garsiai skamba, kibiriskumo jausmas aiskus. Testavau 1,5 dyzeli, variklis burzgia, spaudziant akseleratoriu kazkiek ir vaziuoja. Pakaba dirba labai neblogai, paspaudus ~50 km/h Pasilaiciu gatve (tiksliau per tos gatves asfalto liekanas), jokiu baisiu garsu, bildesiu ar dar ko nepasigirdo, masina vaziavo tvarkingai ir del mano negailestingumo nesiskunde. Greitis - isvaziavus i trasa, paspaudus iki 120 km/h ir pustelejus vejukui masina reikejo truputi "gaudyt", tiesa, vejas siandien toks nevaikiskas, bet kazkaip mano nuomone perdaug vejas jautesi. Soniniai galinio vaizdo veidrodeliai - galetu buti geriau, nors veidrodeliai ir dideli, kazkaip vaizdo truko, gal reiketu persireguliuot ir tai padetu. Salono ergonomika - keista, langai atsidarineja spaudant mygtukus centrineje paneleje, o "vejeli" reguliuot reikia vos nepasilenkus, nors manau, cia tiesiog pripratimo reikalas (ta prasme poto atmintinai butu aisku kas prie ko :)), o veidrodeliu reguliatorius po rankinio svirtim. Dydis - vizualiai salono dydis be begazines - golf 3, gal siek tiek daugiau, o vat bagazine tai tikrai nemaza, jau nebegolfiska. Garso izoliacija - na cia ne premium segmento automobilis. Automobili bandziau ne su ta intensija, kad 4 varomi papigiai, o kad "uz tokius pinigus galima ir 4x4 gaut", tai dedu jam pliusa, man patiko, aisko jei kazkas nores Touarego uz tokia kaina, tai skaudziai nusivils, bet kaip transporto priemone priemestis - darbas, labai puikiai sueitu.