Toks, kokio as noriu, tai gaunasi ~65.000, o bazinis modelis tai nuo 34 berods prasideda. R.S wrote: > A kiek anas pinigu..? > > "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message > news:iirhpo$qf2$1@trimpas.omnitel.net... >> Taigi, >> visu pirma tai apie salona: plastikas nuotraukuose atrodo kazkur 18-26 >> kartus baisiau nei realybeje, galvojau, kad bus kaip senesniam japone, >> taciau tikrai daug geresnis. >> Atidarom, uzdarom duris - kibiras, ta prasme durys lengvos, uzsidarydamos >> garsiai skamba, kibiriskumo jausmas aiskus. >> Testavau 1,5 dyzeli, variklis burzgia, spaudziant akseleratoriu kazkiek ir >> vaziuoja. >> Pakaba dirba labai neblogai, paspaudus ~50 km/h Pasilaiciu gatve (tiksliau >> per tos gatves asfalto liekanas), jokiu baisiu garsu, bildesiu ar dar ko >> nepasigirdo, masina vaziavo tvarkingai ir del mano negailestingumo >> nesiskunde. >> Greitis - isvaziavus i trasa, paspaudus iki 120 km/h ir pustelejus vejukui >> masina reikejo truputi "gaudyt", tiesa, vejas siandien toks nevaikiskas, >> bet kazkaip mano nuomone perdaug vejas jautesi. >> Soniniai galinio vaizdo veidrodeliai - galetu buti geriau, nors >> veidrodeliai ir dideli, kazkaip vaizdo truko, gal reiketu persireguliuot >> ir tai padetu. >> Salono ergonomika - keista, langai atsidarineja spaudant mygtukus >> centrineje paneleje, o "vejeli" reguliuot reikia vos nepasilenkus, nors >> manau, cia tiesiog pripratimo reikalas (ta prasme poto atmintinai butu >> aisku kas prie ko :)), o veidrodeliu reguliatorius po rankinio svirtim. >> Dydis - vizualiai salono dydis be begazines - golf 3, gal siek tiek >> daugiau, o vat bagazine tai tikrai nemaza, jau nebegolfiska. >> Garso izoliacija - na cia ne premium segmento automobilis. >> Automobili bandziau ne su ta intensija, kad 4 varomi papigiai, o kad "uz >> tokius pinigus galima ir 4x4 gaut", tai dedu jam pliusa, man patiko, aisko >> jei kazkas nores Touarego uz tokia kaina, tai skaudziai nusivils, bet kaip >> transporto priemone priemestis - darbas, labai puikiai sueitu. > > >