Tema: Re: Dacia Duster test drive'as
Autorius: R.S
Data: 2011-02-09 09:44:19
A kiek anas pinigu..?

"DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message 
news:iirhpo$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi,
> visu pirma tai apie salona: plastikas nuotraukuose atrodo kazkur 18-26 
> kartus baisiau nei realybeje, galvojau, kad bus kaip senesniam  japone, 
> taciau tikrai daug geresnis.
> Atidarom, uzdarom duris - kibiras, ta prasme durys lengvos, uzsidarydamos 
> garsiai skamba, kibiriskumo jausmas aiskus.
> Testavau 1,5 dyzeli, variklis burzgia, spaudziant akseleratoriu kazkiek ir 
> vaziuoja.
> Pakaba dirba labai neblogai, paspaudus ~50 km/h Pasilaiciu gatve (tiksliau 
> per tos gatves asfalto liekanas), jokiu baisiu garsu, bildesiu ar dar ko 
> nepasigirdo, masina vaziavo tvarkingai ir del mano negailestingumo 
> nesiskunde.
> Greitis - isvaziavus i trasa, paspaudus iki 120 km/h ir pustelejus vejukui 
> masina reikejo truputi "gaudyt", tiesa, vejas siandien toks nevaikiskas, 
> bet kazkaip mano nuomone perdaug vejas jautesi.
> Soniniai galinio vaizdo veidrodeliai  - galetu buti geriau, nors 
> veidrodeliai ir dideli, kazkaip vaizdo truko, gal reiketu persireguliuot 
> ir tai padetu.
> Salono ergonomika - keista, langai atsidarineja spaudant mygtukus 
> centrineje paneleje, o "vejeli" reguliuot reikia vos nepasilenkus, nors 
> manau, cia tiesiog pripratimo reikalas (ta prasme poto atmintinai butu 
> aisku kas prie ko :)), o veidrodeliu reguliatorius po rankinio svirtim.
> Dydis - vizualiai salono dydis be begazines - golf 3, gal siek tiek 
> daugiau, o vat bagazine tai tikrai nemaza, jau nebegolfiska.
> Garso izoliacija - na cia ne premium segmento automobilis.
> Automobili bandziau ne su ta intensija, kad 4 varomi papigiai, o kad "uz 
> tokius pinigus galima ir 4x4 gaut", tai dedu jam pliusa, man patiko, aisko 
> jei kazkas nores Touarego uz tokia kaina, tai skaudziai nusivils, bet kaip 
> transporto priemone priemestis - darbas, labai puikiai sueitu.