A kiek anas pinigu..? "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message news:iirhpo$qf2$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi, > visu pirma tai apie salona: plastikas nuotraukuose atrodo kazkur 18-26 > kartus baisiau nei realybeje, galvojau, kad bus kaip senesniam japone, > taciau tikrai daug geresnis. > Atidarom, uzdarom duris - kibiras, ta prasme durys lengvos, uzsidarydamos > garsiai skamba, kibiriskumo jausmas aiskus. > Testavau 1,5 dyzeli, variklis burzgia, spaudziant akseleratoriu kazkiek ir > vaziuoja. > Pakaba dirba labai neblogai, paspaudus ~50 km/h Pasilaiciu gatve (tiksliau > per tos gatves asfalto liekanas), jokiu baisiu garsu, bildesiu ar dar ko > nepasigirdo, masina vaziavo tvarkingai ir del mano negailestingumo > nesiskunde. > Greitis - isvaziavus i trasa, paspaudus iki 120 km/h ir pustelejus vejukui > masina reikejo truputi "gaudyt", tiesa, vejas siandien toks nevaikiskas, > bet kazkaip mano nuomone perdaug vejas jautesi. > Soniniai galinio vaizdo veidrodeliai - galetu buti geriau, nors > veidrodeliai ir dideli, kazkaip vaizdo truko, gal reiketu persireguliuot > ir tai padetu. > Salono ergonomika - keista, langai atsidarineja spaudant mygtukus > centrineje paneleje, o "vejeli" reguliuot reikia vos nepasilenkus, nors > manau, cia tiesiog pripratimo reikalas (ta prasme poto atmintinai butu > aisku kas prie ko :)), o veidrodeliu reguliatorius po rankinio svirtim. > Dydis - vizualiai salono dydis be begazines - golf 3, gal siek tiek > daugiau, o vat bagazine tai tikrai nemaza, jau nebegolfiska. > Garso izoliacija - na cia ne premium segmento automobilis. > Automobili bandziau ne su ta intensija, kad 4 varomi papigiai, o kad "uz > tokius pinigus galima ir 4x4 gaut", tai dedu jam pliusa, man patiko, aisko > jei kazkas nores Touarego uz tokia kaina, tai skaudziai nusivils, bet kaip > transporto priemone priemestis - darbas, labai puikiai sueitu.