Tema: Re: ar WV sharan turi koki pypsinti gariakalbi?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-02-09 19:35:28
nu va, nuejau uzsivedziau is pirmo karto ir parsivariau namo :) mistika
toliau tesiasi
dar viena panasi i situacija kaip pas mane
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070624095639AAwiMU7

pypsi ir atrodo? mirgsi tepalo lempute... o gal nuo to viskas ir prasidejo
kai pasikeiciau tepala pas zinoma servisa uz akcijine kaina :)
ryt reikes paziureti norma