Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-02-12 18:53:55
turek gedos ar ka

-- 
'(oo)'


"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ij6d0i$mhl$1@trimpas.omnitel.net...
> On 02/12/2011 06:14 PM, Renookas wrote:
>> mes net ir nesikratome tos atsakomybes. Ir del to buvo pasiulyta visa
>> pagalba is musu puses ir dabar niekas nesiuncia niekur jo toli, o ir sako
>> jei bus problema neisnykus, skambink sakyk.. Bet tos pasakos kad nebuvo
>> pasiulyta dirzo keisti ir t.t. man asmeniskai labai nepatinka. taip buvo
>> uzdetas senas dirzas su mintimi patikrinti ar ji uzdejus susitvarkys. mes gi
>> uz tai neemem pinigu. Kad butume paeme pinigus kaip uz nauja suprasciau ko
>> pykti.
>> Antra  - dirza pasikeisti buvo pasiulyta, ir kiek zinau net kaina pasakyta.
>> bet tiek to  - nuo to geriau neuzsikurs. O pasiulyti is karto keisti dirzus
>> ir vdrug problema pasirodo kad varikli reik keisti - kas tada? Dirzai,
>> itempejai nauji, bapkiu nuo codeco prilupu ir sakau zinai, px, tavo variklis
>> gatavas bet dirzai nauji. Zjbs, visi "patenkinti" butu.
>> Pasaku tau cia niekas nekure, ir pasake kaip buvo. Kad meistrai pabande
>> uzkurineti masina tai faktas kad bande. ir kad ji galejo buti su siltu
>> varikliu tikrai tikiu ir nesiginciju.
>> Nori - atvaro masina ziurim toliau. Butu paimti pinigai uz dirzo pastatyma -
>> mielai grazinciau. Dabar belieka ziureti toliau kas kur ganosi tavo toje
>> uzdegimo sistemoje blogo jei jau ir tai nepadejo. Ir pasikartosiu:
>> atsakomybes niekas nesipurto, ir nori padeti kiek imanoma. Ok, kritika as ir
>> isgirsti galiu, i ja reaguoti galiu. sioje situacijoje as matau abi puses:
>> tiek kliento, tiek savo imones. Ir as Codec'a gerbiu kaip klienta, kaip ir
>> kiekviena kuris cia apsilanko, kiekvieno ar pagyrimas ar skundas man yra
>> informacija ir as ja virskinu bei darausi isvadas.  Ir gerbadimi klienta,
>> mes vistiek toliau ieskotume kas dar jam ten negerai, jei jis kreiptusi. Bet
>> klausytis, jog melavome jog dirza pastatem ir t.t. yra tikrai nemalonu ir
>> nesmagu, kai pats dar liepiau paziureti kas ten per garsai ir kuris dirzas
>> galbut laisvas, ko pasekoje patikrinus si versija pasitvritino.
>> Toliau, del ko tau geso masina - jei is karto neuzkurei ir ji uzsisiurbe tai
>> aisku kad ji pirmas darbo sekundes ir nenorejo dirbti. Pabandyk rytoj
>> kurdamas ciut ciut nuspausti gazo pedala. Paziurek ar neuzsikurs lengviau
>> nei kad jo nespaudziant. Ir be abejo, sutinku kad problemu gali buti ne vien
>> dirze, ne vien tepale, o ir daugiau. Galbut diagnostika gali nuvaziuoti
>> kitur pasidaryti - pvz pas ukw donata, gal pas ji ka nors rimciau nuskaitys.
>> taip kad jei reikia pasisaudyti kas cia kalciausias - versk ant musu, jei
>> nori pagalbos tai tada sakyk kad jos reikia. Tai tiek. Atsiprasau taip pat
>> ir kolektyvo vardu uz sugaisinta laika ir nora padeti.
> 
> renukai, as nei vieno blogo zodzio jusu adresu nesakiau, kol nepradejo 
> akivaizdzios nesamones lyst. sakai visur sutapimai? kad rade dirza bloga 
> net nepaskambino, o surinko atgal, nors buvo tartasi kad paskambins rade 
> BET KA. nors pries tai diena neprasyti paskambino pasiklaust ar keisti 
> bloga oro filtra. kad jum salta masina kuresi gerai, o man blogai. kad 
> nuo 12h iki 18h masina lauke neatsala. nors man atsala per 1h. siandien 
> jau 4 kart kuriau. NESIKURIA. jum kuriasi. uzsisiurbia sakai visus 4 kart?
> kad atejes pasiimti masina randu ja pilnai uzkaitinta siltam garaze, 
> nors pries tai diena radau lauke. juk taisyt baige 12h. tai ka jie ten 
> dar silde 18h vakaro??? kad serviso vadovas atiduodamas masina priduria 
> - 'nu uzvedus masina apsukos zemokos, reikia 'pergazuoti', kad 
> neuzgestu'. axujiet. kazkaip gamintojo user manuale to neraso. sakai 
> visur tiesiog sutapimai? kam is viso masina kaitinti, jei problema buvo 
> aiski ir suprasta visu - nesikuria SALTA. tu sakai, kad tam kartui ja 
> isprendet. kaip - uzkaitindami masina? nifiga sibie sprendimas.
> o temperatura as tikrinau pries kurdamas, del to gali neabejot.
> matai, as irgi nesu tupa blonde, kuri pirma karta kapota atsidaro. ne 
> viena ir ne dvi masinas turejau. siek tiek jau moku atsirinkti, kas 
> tikra ir kas ne. jusu istorijos - pasakeles is rusio.
> 
>>
>> Tesiant kita tema, del sutapimu.
>> Del sutapimu - dziaugiuosi kad tau nebuo - man buvo. Viena karta pakeitus
>> miskovezio krano paskirstytojus masina i avarija sekancia diena pakliuvo del
>> kito avarijos kaltininko, o kita karta po masinos atitiesinimo atvaziavus ir
>> jas sureguliavus - variklis uzkale. (nu hidrauline krano sistema su varikliu
>> nieko bendra neturi) Klientas visus kartus pats prie masinos buvo ir pats
>> varztus padejo sukioti. Taip kad niekas nelindo ir nieko nedare. bet sitam
>> klientui apskritai sakyciau laikas nuo masinu begti kuo toliau. jo karma
>> turbut bloga:) nes zmogui metai laiko kaip neina dirbti nes vis kas nors
>> sugenda. Bet esme tame - sutapimu buna. kad ir retai.
>>
>> "ramunas"<doobas@gmail.com>  wrote in message
>> news:ij632l$96m$1@trimpas.omnitel.net...
>>> as dirbdamas servize dar nesu susidures su tokiu "sutapimu" kad atvaziuoju
>>> I serviza ir kazkas kitkas sugenda... praktiskai visada randame liga ten
>>> kur lindo saltkalviai ... tai buna kokia fiske nepajungia, neprisuka
>>> filtru kokiu ir t.t. todel IMHO Hitra turetu prisiimti atsakomybe ir
>>> sutvarkyti iki galo ... cia tik mano nuomone ...
>>>
>>>
>>> "eimaz"<eimaz@nomail.lt>  wrote in message
>>> news:ij6036$5nd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> jo bl ir svarbiausia kaltint ta servisa, kuriame tepalus keiteisi :)) gal
>>>> tu nebejuokink jau zmoniu.
>>>>
>>>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message
>>>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar.
>>>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi nei
>>>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike visa
>>>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure.
>>>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines
>>>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime uzkaito?
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>