turek gedos ar ka -- '(oo)' "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ij6d0i$mhl$1@trimpas.omnitel.net... > On 02/12/2011 06:14 PM, Renookas wrote: >> mes net ir nesikratome tos atsakomybes. Ir del to buvo pasiulyta visa >> pagalba is musu puses ir dabar niekas nesiuncia niekur jo toli, o ir sako >> jei bus problema neisnykus, skambink sakyk.. Bet tos pasakos kad nebuvo >> pasiulyta dirzo keisti ir t.t. man asmeniskai labai nepatinka. taip buvo >> uzdetas senas dirzas su mintimi patikrinti ar ji uzdejus susitvarkys. mes gi >> uz tai neemem pinigu. Kad butume paeme pinigus kaip uz nauja suprasciau ko >> pykti. >> Antra - dirza pasikeisti buvo pasiulyta, ir kiek zinau net kaina pasakyta. >> bet tiek to - nuo to geriau neuzsikurs. O pasiulyti is karto keisti dirzus >> ir vdrug problema pasirodo kad varikli reik keisti - kas tada? Dirzai, >> itempejai nauji, bapkiu nuo codeco prilupu ir sakau zinai, px, tavo variklis >> gatavas bet dirzai nauji. Zjbs, visi "patenkinti" butu. >> Pasaku tau cia niekas nekure, ir pasake kaip buvo. Kad meistrai pabande >> uzkurineti masina tai faktas kad bande. ir kad ji galejo buti su siltu >> varikliu tikrai tikiu ir nesiginciju. >> Nori - atvaro masina ziurim toliau. Butu paimti pinigai uz dirzo pastatyma - >> mielai grazinciau. Dabar belieka ziureti toliau kas kur ganosi tavo toje >> uzdegimo sistemoje blogo jei jau ir tai nepadejo. Ir pasikartosiu: >> atsakomybes niekas nesipurto, ir nori padeti kiek imanoma. Ok, kritika as ir >> isgirsti galiu, i ja reaguoti galiu. sioje situacijoje as matau abi puses: >> tiek kliento, tiek savo imones. Ir as Codec'a gerbiu kaip klienta, kaip ir >> kiekviena kuris cia apsilanko, kiekvieno ar pagyrimas ar skundas man yra >> informacija ir as ja virskinu bei darausi isvadas. Ir gerbadimi klienta, >> mes vistiek toliau ieskotume kas dar jam ten negerai, jei jis kreiptusi. Bet >> klausytis, jog melavome jog dirza pastatem ir t.t. yra tikrai nemalonu ir >> nesmagu, kai pats dar liepiau paziureti kas ten per garsai ir kuris dirzas >> galbut laisvas, ko pasekoje patikrinus si versija pasitvritino. >> Toliau, del ko tau geso masina - jei is karto neuzkurei ir ji uzsisiurbe tai >> aisku kad ji pirmas darbo sekundes ir nenorejo dirbti. Pabandyk rytoj >> kurdamas ciut ciut nuspausti gazo pedala. Paziurek ar neuzsikurs lengviau >> nei kad jo nespaudziant. Ir be abejo, sutinku kad problemu gali buti ne vien >> dirze, ne vien tepale, o ir daugiau. Galbut diagnostika gali nuvaziuoti >> kitur pasidaryti - pvz pas ukw donata, gal pas ji ka nors rimciau nuskaitys. >> taip kad jei reikia pasisaudyti kas cia kalciausias - versk ant musu, jei >> nori pagalbos tai tada sakyk kad jos reikia. Tai tiek. Atsiprasau taip pat >> ir kolektyvo vardu uz sugaisinta laika ir nora padeti. > > renukai, as nei vieno blogo zodzio jusu adresu nesakiau, kol nepradejo > akivaizdzios nesamones lyst. sakai visur sutapimai? kad rade dirza bloga > net nepaskambino, o surinko atgal, nors buvo tartasi kad paskambins rade > BET KA. nors pries tai diena neprasyti paskambino pasiklaust ar keisti > bloga oro filtra. kad jum salta masina kuresi gerai, o man blogai. kad > nuo 12h iki 18h masina lauke neatsala. nors man atsala per 1h. siandien > jau 4 kart kuriau. NESIKURIA. jum kuriasi. uzsisiurbia sakai visus 4 kart? > kad atejes pasiimti masina randu ja pilnai uzkaitinta siltam garaze, > nors pries tai diena radau lauke. juk taisyt baige 12h. tai ka jie ten > dar silde 18h vakaro??? kad serviso vadovas atiduodamas masina priduria > - 'nu uzvedus masina apsukos zemokos, reikia 'pergazuoti', kad > neuzgestu'. axujiet. kazkaip gamintojo user manuale to neraso. sakai > visur tiesiog sutapimai? kam is viso masina kaitinti, jei problema buvo > aiski ir suprasta visu - nesikuria SALTA. tu sakai, kad tam kartui ja > isprendet. kaip - uzkaitindami masina? nifiga sibie sprendimas. > o temperatura as tikrinau pries kurdamas, del to gali neabejot. > matai, as irgi nesu tupa blonde, kuri pirma karta kapota atsidaro. ne > viena ir ne dvi masinas turejau. siek tiek jau moku atsirinkti, kas > tikra ir kas ne. jusu istorijos - pasakeles is rusio. > >> >> Tesiant kita tema, del sutapimu. >> Del sutapimu - dziaugiuosi kad tau nebuo - man buvo. Viena karta pakeitus >> miskovezio krano paskirstytojus masina i avarija sekancia diena pakliuvo del >> kito avarijos kaltininko, o kita karta po masinos atitiesinimo atvaziavus ir >> jas sureguliavus - variklis uzkale. (nu hidrauline krano sistema su varikliu >> nieko bendra neturi) Klientas visus kartus pats prie masinos buvo ir pats >> varztus padejo sukioti. Taip kad niekas nelindo ir nieko nedare. bet sitam >> klientui apskritai sakyciau laikas nuo masinu begti kuo toliau. jo karma >> turbut bloga:) nes zmogui metai laiko kaip neina dirbti nes vis kas nors >> sugenda. Bet esme tame - sutapimu buna. kad ir retai. >> >> "ramunas"<doobas@gmail.com> wrote in message >> news:ij632l$96m$1@trimpas.omnitel.net... >>> as dirbdamas servize dar nesu susidures su tokiu "sutapimu" kad atvaziuoju >>> I serviza ir kazkas kitkas sugenda... praktiskai visada randame liga ten >>> kur lindo saltkalviai ... tai buna kokia fiske nepajungia, neprisuka >>> filtru kokiu ir t.t. todel IMHO Hitra turetu prisiimti atsakomybe ir >>> sutvarkyti iki galo ... cia tik mano nuomone ... >>> >>> >>> "eimaz"<eimaz@nomail.lt> wrote in message >>> news:ij6036$5nd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jo bl ir svarbiausia kaltint ta servisa, kuriame tepalus keiteisi :)) gal >>>> tu nebejuokink jau zmoniu. >>>> >>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar. >>>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi nei >>>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike visa >>>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure. >>>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines >>>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime uzkaito? >>>> >>>> >>> >> >> >