nu bliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaTTTTT NX pize klientai -- ___ Arturas Brazas mob. +370 655 40000 fax: +370 614 80000 skype: ministerija.lt web: www.langucentras.lt email: arturas@langucentras.lt "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ij63j3$9t0$1@trimpas.omnitel.net... > On 02/12/2011 02:47 PM, Renookas wrote: >> Ka cia bepaaiskinsi... >> Taip problema gal ir ne vien tame. Bet faktas kad buvo perziureta >> issamiau, >> rastas palaidas dirzas ir pastatytas tvarkingai, klientui pasiulyta >> pasikeisti bet jis nenori, niekas ir nevercia (aisku tai nera nesikurimo > > oj nereikejo sito tau rasyt. nes papasakosiu kaip buvo is tikro. > is vakaro buvo pazadas - kai tik kazka randam, is karto skambinam. > ok, laukiu. per pietus (apie 12h) skambinu pats. diagnoze - "radom palaida > dirza, persokes per du dantis. sustatem metkes, uzkurem viskas ok. dabar > stovi lauke, saldom." tai cia pasiulymas keisti dirza??? surinkot atgal > juk ta pati. rade 'bloga' dirza, net sms neparaset. > >> priezastis), palaikius masina pabandyta uzkurti - ji uzsikure, pabandzius >> dar karta po kiek laiko ir vel. Spec saldytuvo variklio atausinimui >> iki -12 >> laipsniu neturime. > > nereikia saldytuvo. beje, pabandzius uzkurti, masina iki darbines temp. > per minute neuzkaista. as ja radau pilnai uzkaitinta, pastatyta siltam > garaze. kodel? kodel pirma diena radau pastatyta lauke? > beje, pastebeti kad kuriasi blogai, uztenka keleta valandu palaikyt lauke. > >> Galima pakeisti puse masinos ir aiskinti kiek bapkiu reikia moketi, >> galima >> pasalinti rastas problemas ir pasiulyti pabandyti vazineti bei jei bus >> problemu kreiptis ieskoti toliau slieku. Tai dienai rastos problemos buvo >> pasalintos ir dirzas pastatytas nemokamai nors su tepalu keitimu jis >> niekaip >> nesusijes. Taigi kritika man nepriimtina jei zmogus problemos nenori >> spresti >> iki galo kartu o tik uzsiima smeizimu kad negalima tiketi zodziu jog >> dirzas >> buvo prasokes. > > :) kurioj vietoj as sakau netiesa? cia tu nenori pripazinti, kad > nesugebejot rasti kas blogai. o del to dirzo, tai kazkiek dar tikejau. bet > kai pradedad patys sau priestarauti, tai darosi ir tas dirzas panasus i > sukurta pasaka. nestovejau salia, nemaciau. bet dabar pagrindo abejoti > turiu labai daug. > >> Be to Codec'ai - tavimi buvo pasirupinta ir del automobilio atsitempimo i >> servisa, ir del dirzo pastatymo ir niekas nenusiplauna nuo atsakomybes >> bei >> pasakyta kad jei iskils problema, is kart gali skambinti ir padesim kuo >> galesim. > > as labai geranoriskai ir supratingai bendravau. ir niekam nepriekaistavau, > kol nepradejot sneket akivaizdziai kitaip nei yra. > kad nutempet aciu, kad noro turejot padet aciu. kad sugebejimu ar ziniu > pritruko problemai rasti, ka padarysi. bet kai melas akivaizdziai is maiso > islindo, kai pradejot irodinet kad cia nieko tokio ir taip turi buti, tai > sorry. butu geriau buve, jei tiesiai sviesiai butumet pasake, bandem, > nesigavo, nemokam, neturim ir pan... > >> >> >> >> "Shadowed"<shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:ij5t4m$21o$1@trimpas.omnitel.net... >>> tuoj ateis Renookas ir viska paaiskins ;) >>> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar. >>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi nei >>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike visa >>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure. >>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines >>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime uzkaito? >> >> >