nu normaliai ten prie zvakiu eina prieiti. bet kaip issiaiskinau visos sveikos "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ijjjq5$2de$1@trimpas.omnitel.net... > On 02/17/2011 06:44 PM, ramunas wrote: >> anksciau kurdavosi normaliai... tik prie salciu vienas cilindras uzkurus >> nenorejo dirbti. dabar pastarasias kelias dienas sunkiai kuriasi ... >> zvakes pasitikrinau ... visos geros, laidai iki ju geri ... > > bandysiu speti - nedirbo 5 cilindras, tas kur toliausiai nuo transmisijos. > nes kad pakeisti jo zvake reikia arba labai shustra rakta tureti, arba > nuimineti generatoriu. kai keiciau ant volvo 850 tai meistrai sake ta > zvake pas visus mirus buna dazniausiai, jei nekeista. ir pas mane buvo > mirus. > >> >> >> "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message >> news:ijj8na$frm$1@trimpas.omnitel.net... >>> bet tai anksciau sunkiai uzkurdavai, o uzkurus normaliai vaziuodavo? >>> >>> tada greiciausiai zvakes >>> >>> >>> >>> >>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>> news:ijj5rl$a96$2@trimpas.omnitel.net... >>>> dirbu vilkiku servize ... parafinuofa toki filtriuka maciau vakar >>>> savo akimis ;) >>>> >>>> >>>> "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message >>>> news:ijj5h3$9kf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o tu mates sutirstejusi dyz.kura? >>>>> tinklinis filtriukas ne prie ko, jis gali but svarus, o vat per >>>>> pagrindini filtra kuras jau ir nepraeina pakankamai. >>>>> >>>>> aisku, visu pirma zvakes reik ziuret, nes iki mazdaug -5 dar gali >>>>> uzsukt ir be ju, o kai sala -15 , tai be ju niekaip napakursi. >>>>> >>>>> nu o jei zvakes ok, tada kuras uzsalo >>>>> >>>>> tokie pamastymai ... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ijj4s6$8c6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> akumas ne prie ko ... iku nudvesimo suko jis man 2 minutes ir dar >>>>>> koki 20 kartu pakaitino zvakes ... 100Ah akumas stovi ... >>>>>> kuro filtro irgi nenoreciau kaltinti nes pries ji stovi permatomas >>>>>> tinklinis filtriukas ... nei vieno brudelio jame nera ... kazkaip >>>>>> nesitiki, kad kazkokiu stebuklu rasciau kuro filtre. priedo uzsales >>>>>> nebuvo kuras ... uzsalimo parafinus buciau rades tame paciame >>>>>> permatomame filtriuke. >>>>>> nu zvakes tai jauciu reikes patikrinti ... kolegai pasakiau >>>>>> prigriebti multimetra.... >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:ijj4j3$7qn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> susipiso nu. >>>>>>> >>>>>>> Pirmiausia, brūžindamas starterį, iškrovei akumą, o tokiam šalty >>>>>>> jis sunkiai pasikrauna. Antra, kuro filtrą keisk, ypač jei seniai >>>>>>> nekeistas. Trečias, žvakes tikrink. >>>>>>> >>>>>>> Užsitrauks iš karto, pamatysi >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 02/17/2011 02:29 PM, ramunas wrote: >>>>>>>> yra cia tokia audi 100 C4 (ceske) su 2,5TDI variklioku. visa sausio >>>>>>>> menesi kuresi "spol abarota" ... tik kai budavo po nakties kokie >>>>>>>> -10 tai >>>>>>>> atrodo vienas cilindras nedirbdavo pirmas 3-4 sekundes... atejus >>>>>>>> I lauka >>>>>>>> -20 temperaturai uzvedziau tik bruzindamas starteri ... atrodo >>>>>>>> pagriebdavo ir pyst uzdesdavo ... taip po keliu kartu uzsivede >>>>>>>> normaliai.... cia tas kelias dienas taip ir buvo ... vakar pirma >>>>>>>> karta >>>>>>>> badziau vesti siltoka varikli ir taipogi spyriojosi man ... is po >>>>>>>> nakties dabar nuejau prie masinos ir pyyyst nebeuzvedziau ... >>>>>>>> atrode >>>>>>>> vienas cilindras griebe bet shuda sako ... taip ir akuma >>>>>>>> iskroviau .... >>>>>>>> laukiu kolegos atvaziuos pameginsim uztempti .... >>>>>>>> >>>>>>>> dabar klausimas ... purkstukams per salcius atejo pyziukai ? >>>>>>>> siurblys ? >>>>>>>> dirzas persoko ? kaip suprasti jei dirzas persoko ? kompresija >>>>>>>> isbego ? >>>>>>>> zvakes pavargo ? vedant zvakiu lempute dega ir uzgesta po >>>>>>>> pakaitinimo >>>>>>>> ... check engine nedega ... >>>>>>>> >>>>>>>> P.S. kuras is nestes ... su ** buvo pazymetas. vakar tik sauridoj >>>>>>>> uzsipyliau... irgi ** buvo :/ >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >