bet as vaziuodamas nieku nejauciu, kad blogai trauktu, ar motoras blogai dirbtu ar panasiai, vaziuoja kaip vaziavus, viskas lyg veikia. Gal pakaks tik istrinti klaidas ble "Tom" <tomm-delete-@takas.lt> wrote in message news:ijlgkk$i8q$1@trimpas.omnitel.net... > Atjungti ar neatjungti tai priklauso nuo irenginio su kuo bandoma > pakrauti. Jei ikrovejas normalus su itampos stabilizacija ta prasme be > apkrovos neduoda daugiau nei 15V, tai tikrai galima neatjungineti net ir > nesukontaktavus akumuliatoriaus klemoms nieko tokia itampa nesudegins. > Taciau jei ikroviklis be jokios itampos kontroles tada geriau nerizikuoti > nes perkrovus akuma, nesukontaktavus klemoms ir borto itampai soktelejus > daugiau nei 15V tai pasekmes gali buti liudnos. > "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message > news:ijl6id$u62$1@trimpas.omnitel.net... >> ne, kiek gyvenime kroves auto, tai niekada nieko nenuimdavau ir nieko >> nebudavo >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:ijl6fb$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aisku klemos nei vienos nebuvai nuemes? >>> >>> "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message >>> news:ijl6c0$tpi$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Per nakti palikau krautis akuma, nes jau buvo negyvas. Aisku kroviau >>>> neisemes is masinos. Siandien vaziavau i darba ir uzkurus maske >>>> uzsidege opelio tas zenkliukas geltonas, kad su varikliu kazkas, ar >>>> gali ta itakoti krovimas? >>>> >>>> vectra c 2005m, 1.9 CDTI >>>> >>>> >>>> Acius >>>> >>> >>> >> >> > >