Taip teisingai, bet jei "gnybtai būtų gerai prisukti ir akumuliatorius viduje nenutrūkęs". O jei zinai Merfio desni, kad jei gali buti neprisukta klema, tai taip ir nutiks kai bandysi pakrauti su ikrovikliu kuris nestabilizuoja itampos. "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:ijljvd$oje$1@trimpas.omnitel.net... > Tom wrote: >> Atjungti ar neatjungti tai priklauso nuo irenginio su kuo bandoma >> pakrauti. >> Jei ikrovejas normalus su itampos stabilizacija ta prasme be apkrovos >> neduoda daugiau nei 15V, tai tikrai galima neatjungineti net ir >> nesukontaktavus akumuliatoriaus klemoms nieko tokia itampa nesudegins. >> Taciau jei ikroviklis be jokios itampos kontroles tada geriau nerizikuoti >> nes perkrovus akuma, nesukontaktavus klemoms ir borto itampai soktelejus >> daugiau nei 15V tai pasekmes gali buti liudnos. > > Ne taip paprasta pakelti akumuliatoriaus įtampą virš 15V. Priešinasi jis, > verda. > vandenilį gamina. Didelio kroviklio reikia. Dėl įtampos impulsų iš > kroviklio > taip pat galima nesijaudinti. Akumuliatoriaus vidinė varža maža, visus > impulsus > nulygina. Svarbu kad gnybtai būtų gerai prisukti ir akumuliatorius viduje > nenutrūkęs. > > >> "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message >> news:ijl6id$u62$1@trimpas.omnitel.net... >>> ne, kiek gyvenime kroves auto, tai niekada nieko nenuimdavau ir nieko >> nebudavo > >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:ijl6fb$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Aisku klemos nei vienos nebuvai nuemes? >>>> >>>> "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message >>>> news:ijl6c0$tpi$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Per nakti palikau krautis akuma, nes jau buvo negyvas. Aisku kroviau >>>>> neisemes is masinos. Siandien vaziavau i darba ir uzkurus maske >>>>> uzsidege >>>>> opelio tas zenkliukas geltonas, kad su varikliu kazkas, ar gali ta >>>>> itakoti krovimas? >>>>> >>>>> vectra c 2005m, 1.9 CDTI >>>>> >>>>> >>>>> Acius >>>>> >>>> >>> >> >>