Tema: Re: galvos nukelimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2011-02-20 20:46:00
On 2011-02-20 20:37:25 +0200, CodeC said:

> nu as tikiu, kad tikriausiai taip ir reik daryt, bet mane labiau domina
> teorija - KAM tai daroma. tarkim galva nesusikraipius ir nera
> mechaniniu pazeidimu pavirsiuje. kokia tada bauda is to slifavimo? dar
> klausimas, ar ten kur slifuoja, pazymi kaipnors galva, kad jau slifuota?
> nes lietuvos atveju kur masina kartais ne viena ir ne du savininkus
> pereina, tai ta galva gali isgyventi ir slifavimu skaiciu panasu :)

tai gali pasimatuot, pasiziuret kokia ta galva turi but ir matysi ar
slifuota ar ne, dar paklaust kiek slifavo ir tada ziuret kokio storio
tarpine reikia det. bet kad sitam senam kibirui del tu desimtuju
milimetro daliu ten variklis nedirbtu tai be sansu. o galvos slifavimas
25 litai surfkolitoj berods paskutiniu metu budavo. nuimsi galva,
tarpine nukrapstysi ir ziurek jau reikia slifuot