Normaliai ruoštos ralinės mašinos kėbulas yra itin standus, tą suteikia lankai + pervirintos siūlės. Jei varžybose patiriama rimta avarija, teisėjai vietoje apžiūri, ir jei randa kad bent kiek lankai linkę - atima sportinį pasą, toks kėbulas tik į šrotą. O skardos, labai nesunkiai keičiamas dalykas :) Šiaip normalaus sportinio automobilio gyvenimo ciklas, jei be rimtų avarijų (lengvi stogai nesiskaito) yra 6-7 metai, jei pilnai drožiant Lietuvos čempionate, todėl pakeičia šeimininką ne vieną kartą, kol kuris galutinai nesudaužo iki šroto :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ik31kv$8bi$1@trimpas.omnitel.net... > kas atrodys, ką parduot? Tu čia apie ralinę mašiną, kuri po neilgo laiko > net sekantis atrodo kaip suglamžytas tualetinis popierius? :) > > On 02/23/2011 03:17 PM, 911 wrote: >> tai net ir neturint pinigo yra 100kart protingiau ruost naujesni automobili. >> Nes finale kaip minejau tas kebulo nupirkimas procentaliai prie isleistu pinigu juokingai atrodo. >> tai net ir golfus tuos pacius imant , paruost tiek pat +/- kainuos, o ir atrodyt kitaip visai atrodys 5golfas nei 3... ir paciam smagiau ir t..t.t.t Jau nekalbant kad kazkada parduot reikes... >> >> "MindX"<mindx@mindx.mindx> wrote in message news:ik30ct$63t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> su salyga kad padoriai ruosiant automobili sportui jo pirmine isigijimo verte sudaro finale niekinga procenta, as tikrai trecio golfo neruosciau kaip ir netureciau jokio noro su tuo gaidziu kazkur vaziuot :DD >>> Tai kad neturint daug pinigo nelabai alternatyvų daug yra. Astra, Clio, Civic'as ir troikė compact'as. Čia jei apir ralį kalbam. >