"Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> wrote in message news:gnv19r$bmf$1@trimpas.omnitel.net... > > nu matai, mx'as priesingai nei smart'as, yra ne grynai city car'as, skirtas > vazineti tik mieste. MX'as yra ale sportini gyvenimo stiliu megstantiems > pirkejams. Todel tokiose masinose geras apzvalgos kampas yra kaip ir antrame > plane. O vat smarte imho, turetu buti pirmame... jei tas pats zmogus vazinejimui tais paciais marsrutais nusipirksi dedesne auto su tokiu pat matomumu, tai jau bus ok? bullshit. > Esme kad kaip miesto automobilio "etalonui", smartas yra neekonomiskas. > Kokis eilinis lupo ar clio turi tokias pat kuro sanaudas, bet talpina > iprasta kelieviu skaiciu + bagazine dar turi. Tai vadinasi, smart'o del > ekonomiskumo pirkti - neapsimoka. px ka polo ar clio talpina, kai pirkejui talpinimo nafig nereikia, jam reikia, kad butu kaip galima mazesnis. idomi diskusija - temos autorius sako "gyvenu tokioje vietoje, kur problemos su parkavimu problemos, man truks plys reikia labai kompaktisko automobilio" i ka jam atsakoma "tu durnas, nereikia tau labai kompaktisko automobilio, nes as gyvenu kitoje vietoje negu tu ir pas mus parkavimo problemu nera, pirk didesne masina, nes joje daugiau telpa". > P.S. jei jau norejai pasirodyti toks mandras su USA V8, tai bloga pvz > pateikei. Europietiski V8, net ir panasiu kubaturu, srebia maziau. Ir jei > lygint abu panasius variklis, taip pinigine padekos vazinejant pasirinkus > maziau srebianti varikili... tai blogai, nes sanaudas padalinus is darbo turio gaunasi mazesnis skaicius, o tai jau, anot taves, neekonomiska. > Kalbos ar reikia,nereikia nebuvo. Tu sakei kad nera centre tokiu duobiu kur > galima subaladot ratlanki, tai sakau - Klaipedoj tikrai yra. kalba tik apie tai ir eina. > Cia protingas argumentas ta tema... tai as cia su lenino plikemis bandau vaziuoti? > "neapsimoka" ir "neturim tam irangos" yra skirtingi dalykai... pirkejui px, jam arba taiso arba ne. ir tiketina, kad per artimiausia automobilio turejimo cikla si problema bus ne tokia gili kaip iki siol.