del tu 900 tai apsiskaiciavau, nebent galvoji apie sios masinos pardavima su perdeta iranga ir jei ta iranga dar veiks bei bus netaisyta (kas jau yra islaidos) :) Jei masina brangesne, tai dekis nauja iranga, manau, bus sviezia ir pats busi labiau pasipatenkines, beto tai pigiausias modelis, dabar STAG isidesi daug neisleides, 1500-1700 kazkur su viskuo :) "rl" <ask@me.for> wrote in message news:ikit1e$ck9$1@trimpas.omnitel.net... > Toks filosofinis klausimas :) > > Yra masina '93 metu su IV kartos iranga LPG (BRC, is pigiausiu modelis). > Per 5 metus pravaziuota su dujomis ~70K km. > > Dabar dilema: ar verta persideti dujine iranga i kita masina, ar > pardavineti sena masina su visa iranga ir i kita masina detis nauja > iranga? :) > > Perdejimas ~500 Lt kainuotu, plius tarkim parduodant masina galima kokiais > 300-400 Lt daugiau gauti. Tai jau ~900 Lt biudzete. > Plius perdedant turbut reiktu kazka paremontuoti, baka patikrai nuvezti, > dar koks +200 Lt prisidetu. > > Zodziu uz puse naujos kainos isidedi deveta. Jauciu neverta? :)