o kodel manai kad be dujos brangiau parsiduos? pvz man su duja privalums butu. Aisku dar nuo maskes kazkiek priklauso. "rl" <ask@me.for> wrote in message news:ikiue0$f4e$1@trimpas.omnitel.net... > Del 900 Lt as skaiciavau taip: neperdejus i kita masina irangos lieka mano > kiseneje 500 Lt uz darba, plius dar koks pora simtu uz reduktoriaus > sutvarkyta, bako patikra lieka neisleistu. Kadangi iranga veikia be > problemu, tai tikiuosi sena masina parduoti kokiais 300-400 Lr brangiau. > Tai dar kisene pasipildo... bendroje sumoje ~1100 lt lieka kiseneje > nedarant irangos perdejimo ir parduodant sena masina su LPG iranga. > > Tai jei nauja iranga iki 2K kainuoja, tai turbut geriau nauja detis. > > On 2011.03.01 16:01, Tyro wrote: >> del tu 900 tai apsiskaiciavau, nebent galvoji apie sios masinos pardavima >> su >> perdeta iranga ir jei ta iranga dar veiks bei bus netaisyta (kas jau yra >> islaidos) >> :) >> >> >> Jei masina brangesne, tai dekis nauja iranga, manau, bus sviezia ir pats >> busi labiau pasipatenkines, beto tai pigiausias modelis, dabar STAG >> isidesi >> daug neisleides, 1500-1700 kazkur su viskuo :) >> >> >> >> "rl"<ask@me.for> wrote in message >> news:ikit1e$ck9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Toks filosofinis klausimas :) >>> >>> Yra masina '93 metu su IV kartos iranga LPG (BRC, is pigiausiu modelis). >>> Per 5 metus pravaziuota su dujomis ~70K km. >>> >>> Dabar dilema: ar verta persideti dujine iranga i kita masina, ar >>> pardavineti sena masina su visa iranga ir i kita masina detis nauja >>> iranga? :) >>> >>> Perdejimas ~500 Lt kainuotu, plius tarkim parduodant masina galima >>> kokiais >>> 300-400 Lt daugiau gauti. Tai jau ~900 Lt biudzete. >>> Plius perdedant turbut reiktu kazka paremontuoti, baka patikrai nuvezti, >>> dar koks +200 Lt prisidetu. >>> >>> Zodziu uz puse naujos kainos isidedi deveta. Jauciu neverta? :) >> >>