o lenkuose kokiu remontuojamu keliu nera tam marsruyte? "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:iklfad$mbb$1@trimpas.omnitel.net... > savaites senumo patirtis kukli, i prieki mynem nakti (sest->sekm), tobish > is Vln pajudeta 22val. Todel furos ir Lenkijos keliu "privalumai" labai > netrukde, kadangi puse kelio snigo, tai net dvieju juostu kelyje daugiau > 80-90 mynt nesinorejo varant iki Varsuvos. (E67/S8 vaziuota). Nuo Varsuvos > per Sochazew, Lowicz vaziuota E30/A2 (kadangi laikas taip ~3 nakties, > eismo nera praktiskai, bet snigo/tamsu, sudkaimis ant sudkaimio, taigi > ~90km/h), tada isiliejam i mokama autostrada, ten viskas grazu kokius > 200km, ji baigiasi berods prie NovyiTomysl, tada vel griobanas 2 juostu > kelias, jau rytas apie 8 val, furu jau daugiau, bet kazkaip ta kelia > nelemta per Swiebodzin-Rzepint-Frankfurt prariedam su tom paciom furom > ~80-90kmh. Tiesa pries pat siena jau, vos ne ant demarkacines linijos, is > Vokietijos stovi ~2km kamstis, dar 2km paskui juos lekia 5-10km/h > greiciu.... Toliau ner ka pasakoti, autobanais, kiek sirdis ir protas > leidzia mini iki INN. Kai kas siulo atkarpa Swiebodzin-Rzepint-Frankfurt, > apvazineti Trciel-Miedzyrzecz-Sulecin-Osno Lubuskie-Frankfurt...tipo ten > furos nevaziuoja, o kilometrazas +pora desimciu km, bet mums bent jau > nebuvo aktualu tai nei patvirtint nei paneigt galiu. > > Atgal jau be pasirinkimo, teko vaziuoti per Lenkija treciadieni diena, > ivaziuota i Lenkija ~9val, auksciau aprasyto kamscio ant "demarkacines > linijos" dar nebuvo, gal del to, kad pries siena autobane buvo sekmingai > aplenkta kokie 100furu per paskutinius 5-10km vaziuojanciu 100m > intervalais. Taciau po sienos jau zhopa > Frankfurt-Rzepint-Swiebodzin-Trciel judi nenutrukstamam furu karavane taip > +-70 kmh, aisku pasitaike debiliuku keletas, pora su LT numeriais ralistu > bandanciu lenkt-sutaupyt (nepaminejau, bet matyt suprantama, kad 2 juostu > kelyje is priespriesos eismas analogiskas, fura ant furos kas 100m), > lenkia, priespriesais vaziuojancios furos lenda i kelkrasti kad neperpist > ju, majacinasi viena fura aplenke kairen desinen kad pamatyt ar priesais > kas yra ir pan... pavaziaves gera pusvalandi...matau, kad per ji aplenke > net 3! furas ir vaziuoja 100m priekyje manes.... taigi..apie lenkimo > reikalinguma isvadas pasidarom patys. > Toliau autostrada vel viskas zjbs. Jai pasibaigus nuo Strykow per Sochazew > iki Varsuvos vaziuota 60-70km/h karavane nenutrusktamam. Tiesa prie > Sochazew "prasilenkta vel su kamsciu priespriesu kokiu.....5km stovinciu > furu/masiniuku lengvuju....avariju nebuvo tiesiog kelias per ta miestuka i > ji sueina trys keliai is skirtingu pusiu, iseina tik vienas, is visu tu > triju i ta viena furu karavanai....tai patys suprantat kaip jie sutelpa i > ta viena iseinanti. Na ir nuo Varsuvos taip pat E67/S8 atgal, jau laisviau > daug, keleta atkarpu po kliolika km 4 juostu kelias ir t.t. > > > "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message > news:iklc24$g73$1@trimpas.omnitel.net... >> gal yra kokiu niuansu su lenkijos keliais? gal kazkokiu atkarpu reiketu >> vengt? >> marsrutas per varsuva, poznane. >> >> >> > >