sitame remontuojamu nera. Ta prasme as neskaitau "uz remonta" tuos paskutinius simta km iki Vokietijos sienos kai vaziuoji dvieju juostu sunkeliuku, o salia jie stato/pratesineja ta autostrada link vokietijos sienos. Remontai yra per Wroclaw'a vaziuojant link kito sienos perejimo punkto "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:ikmcku$3sb$1@trimpas.omnitel.net... >o lenkuose kokiu remontuojamu keliu nera tam marsruyte? > > "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message > news:iklfad$mbb$1@trimpas.omnitel.net... >> savaites senumo patirtis kukli, i prieki mynem nakti (sest->sekm), tobish >> is Vln pajudeta 22val. Todel furos ir Lenkijos keliu "privalumai" labai >> netrukde, kadangi puse kelio snigo, tai net dvieju juostu kelyje daugiau >> 80-90 mynt nesinorejo varant iki Varsuvos. (E67/S8 vaziuota). Nuo >> Varsuvos per Sochazew, Lowicz vaziuota E30/A2 (kadangi laikas taip ~3 >> nakties, eismo nera praktiskai, bet snigo/tamsu, sudkaimis ant sudkaimio, >> taigi ~90km/h), tada isiliejam i mokama autostrada, ten viskas grazu >> kokius 200km, ji baigiasi berods prie NovyiTomysl, tada vel griobanas 2 >> juostu kelias, jau rytas apie 8 val, furu jau daugiau, bet kazkaip ta >> kelia nelemta per Swiebodzin-Rzepint-Frankfurt prariedam su tom paciom >> furom ~80-90kmh. Tiesa pries pat siena jau, vos ne ant demarkacines >> linijos, is Vokietijos stovi ~2km kamstis, dar 2km paskui juos lekia >> 5-10km/h greiciu.... Toliau ner ka pasakoti, autobanais, kiek sirdis ir >> protas leidzia mini iki INN. Kai kas siulo atkarpa >> Swiebodzin-Rzepint-Frankfurt, apvazineti Trciel-Miedzyrzecz-Sulecin-Osno >> Lubuskie-Frankfurt...tipo ten furos nevaziuoja, o kilometrazas +pora >> desimciu km, bet mums bent jau nebuvo aktualu tai nei patvirtint nei >> paneigt galiu. >> >> Atgal jau be pasirinkimo, teko vaziuoti per Lenkija treciadieni diena, >> ivaziuota i Lenkija ~9val, auksciau aprasyto kamscio ant "demarkacines >> linijos" dar nebuvo, gal del to, kad pries siena autobane buvo sekmingai >> aplenkta kokie 100furu per paskutinius 5-10km vaziuojanciu 100m >> intervalais. Taciau po sienos jau zhopa >> Frankfurt-Rzepint-Swiebodzin-Trciel judi nenutrukstamam furu karavane >> taip +-70 kmh, aisku pasitaike debiliuku keletas, pora su LT numeriais >> ralistu bandanciu lenkt-sutaupyt (nepaminejau, bet matyt suprantama, kad >> 2 juostu kelyje is priespriesos eismas analogiskas, fura ant furos kas >> 100m), lenkia, priespriesais vaziuojancios furos lenda i kelkrasti kad >> neperpist ju, majacinasi viena fura aplenke kairen desinen kad pamatyt ar >> priesais kas yra ir pan... pavaziaves gera pusvalandi...matau, kad per ji >> aplenke net 3! furas ir vaziuoja 100m priekyje manes.... taigi..apie >> lenkimo reikalinguma isvadas pasidarom patys. >> Toliau autostrada vel viskas zjbs. Jai pasibaigus nuo Strykow per >> Sochazew iki Varsuvos vaziuota 60-70km/h karavane nenutrusktamam. Tiesa >> prie Sochazew "prasilenkta vel su kamsciu priespriesu kokiu.....5km >> stovinciu furu/masiniuku lengvuju....avariju nebuvo tiesiog kelias per ta >> miestuka i ji sueina trys keliai is skirtingu pusiu, iseina tik vienas, >> is visu tu triju i ta viena furu karavanai....tai patys suprantat kaip >> jie sutelpa i ta viena iseinanti. Na ir nuo Varsuvos taip pat E67/S8 >> atgal, jau laisviau daug, keleta atkarpu po kliolika km 4 juostu kelias >> ir t.t. >> >> >> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message >> news:iklc24$g73$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal yra kokiu niuansu su lenkijos keliais? gal kazkokiu atkarpu reiketu >>> vengt? >>> marsrutas per varsuva, poznane. >>> >>> >>> >> >> > >