ir mieste jis gali daugiau kuro valgyt, bent 318 tds kad vaziuotu mindavau iki 4000 apsuku kaskart pries jungdamas aukstesni begi, 524 isvis virsyju 3000 tik tam kad prapust suodzius, pirma kart nuspaudus iki tiek pasipila juodi dumai-suodziai, nes niekad neprireikia pilnos galios man, nors vazineju agresyviai ir tai pakanka max 2500 apsuku viskam. o tai ir sanaudos ir resursas. taip ir cia bus, manau 520d variklis tokiai geldai per silpnas, kuro sanaudos ne nuo kubaturu o nuo masinos svorio priklauso pvz (cia senos kartos autai, bet nemanau kad dabar kitaip) bmw 518 ir golfas 18- kuro sanaudu skirtumas apie 5 litrai tom paciom salygom, bmw 518 ir 528 skirtumas iki litro kol greitis iki 110, paskui galingesnis ima maziau, o daugiau 140 tas kur 18 varikliu isvis nevaziuoja, o 528 kuro sanaudos jau soka i dangu. jei identiskai vaziuot, galingesniu varikliu to pati masina kuro ims tiek pat (nu tik dvigubai daugiau ant laisvu apsuku) bet jos resursas bus didesnis ir daugiau sansu nusipirkt nedamustu varikliu, nes kaip gali laikyt troikej 18 tds variklis, jei vaziuoji visad sportiniu rezimu, nenuostabu kad tokio variklio alkuninis velenas turi paklausa antrineje rinkoje, net nevykusio 525 tds variklio apatine dalis menkaverte, nes jau jo nieks nepjauna tiek. -- vyt/ / BMW E34 524td, WV GOlf II D "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:il2alv$2m6$1@trimpas.omnitel.net... > tikrai ne nuo 120..... > > On 03/07/2011 11:56 AM, Darius Styra wrote: >> O kas tam 530d tokio juokingo yra? >> Nujauciu kad avtabane skrendant didesniu nei 120km/h greiciu jis ima kuro >> maziau nei 520d. >> >> "VNS"<vns999@gmail.com> wrote in message >> news:ikqmdj$uv3$1@trimpas.omnitel.net... >>> neaisku kiek, bet man jau dabar vazhinejantys su apiplysusiais 530d >>> kelia >>> juoka >> >>