Noriu patikslinimo del dujinimo : Teigi kad , 1-2 karta dujint iskrypimas, o 4-kart netinka 2.3 varinkeliui ? Kas lieka? P.S. O kodel 2.3 nesidujina 4-aja karta ? Gi ten M111 , kokios problemos. "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:in26va$3r8$1@trimpas.omnitel.net... > "Eciffo" <amadejus@hotmail.Kom> wrote in message > news:in20oc$sfd$1@trimpas.omnitel.net... > > Kokios tiketinos benzo sanaudos po Vilniu.Ar turi genetiniu > > 11.6 > > > ligu? > > 1997 metams - kebulas, rimtas antikorozinis padengimas musu salygomis > butinas. daugiau smulkmenos (kurios, aisku, gali ir uz3.14sti, pvz. > nusmingantys raktai). kadangi 210 patapo paskutiniu tikru mersu, tai > mbforumas.lt pilnas "diskusiju" apie sita modeli. > > > Eksploatacija-brangi ? > > kaip kam. na ir priklauso nuo to, ka nusipirksi. > > > Ar uzsidujintu 1 karta,ar tik 4-a ? > > 1 karta dujinti gali tik uzbaigtas iskrypelis, o ir neverta, rida per metus > kiek, 200 km sudarys? 4 karta su 2.3 nesidujina piktybiskai. > > > Hidrauline pakaba fail'o atveju konvertuojasi i paprasta? > > tai kad pas ji nera jokios hidraulins pakabos, tik gale nivomatas ir tiek > ziniu. nera jis kosmiskai brangus, ne airmatic'as juk. del konvertavimo tai > viska galima konvertuoti, bet kokia prasme moketi pinigus uz automobilio > bloginima? ypac turint galvoje, kad "racionalizacijos" kaina virsija > normalaus remonto. > > > Kandidatas: > > > > http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/mercedes_benz-e230/id- > > 1436760 > > juodas > > >