i viska reik det pirmos kartos. tfsi variklius tuoj irgi taupuoliai dujint su varztu prades. jei nori vaziuot normaliai tai ir iranga dek normalia, visos tos senos sistemos skirtos ne ipurskiminiams varikliams "Eciffo" <amadejus@hotmail.Kom> wrote in message news:in2kvn$jgq$1@trimpas.omnitel.net... > Nesusisnekejom.As apie duju kartas o ne e-klases modelius.Modeli nurodziau > subj - w210 e230.97' . > Variklis jame kaip suprantu M111, tad klausimas buvo - kuo dujint subj? > Tiks 1-2 , ar butinai reikalinga 4-os kartos dujine iranga. > "esguires" <esquires@idiods.com> wrote in message > news:in2bfn$8sr$1@trimpas.omnitel.net... >> kokia prasme dujinti pontona? automobiliui daugiau kaip 50 metu, o tu ji >> ruosiesi dujinti? 4 karta m111 neturejo, 2.3 varikliai buvo m115 ir m102 >> (abiems nepatinka karstis, antrasis dar ir su k-jektronic'u). lieka > pirkti >> sesta karta. >> >> >> "Eciffo" <amadejus@hotmail.Kom> wrote in message >> news:in28ao$5bd$1@trimpas.omnitel.net... >> > Noriu patikslinimo del dujinimo : >> > Teigi kad , 1-2 karta dujint iskrypimas, o 4-kart netinka 2.3 >> > varinkeliui >> > ? >> > Kas lieka? >> > P.S. O kodel 2.3 nesidujina 4-aja karta ? Gi ten M111 , kokios > problemos. >> > >> > >