"tranzoo namie" <laisku@nera.net> wrote in message news:iofm1t$sd$1@trimpas.omnitel.net... > bet uztat negenda. kad ir bagazines atveju - 3 dalys pas tojota ir 7 dalys > pas jetta. nematem mechanizmko apacios toyotoj, tai sakykim tik dalis tiesos vien po kokiu 3 metu nustipus pniaumatiniam stumokliui jau bus > nemalonu. LT salygom - shrotas uz 20-50Lt ir pasikeisi per penkiolika min, lochui US - dealeris ir 100$ uz detale ir 75$ uz darba sakykim kad tiesa tik US salygom > sedynes galines moteriai jau sunku atvertinet pas jetta hmm... nesutinku, gali but labai panasaus svorio, sitas labai nemaloniai nuteikia, kai storashiknis keleivis sedynes struktura sulenkt gali > mases kuro daugiau jama. corolla ~1300, jetta ~1400kg duru gumos geros kol naujos. abiems masinoms gumu > elastingumas pasibaigia per 5 metus. eksploatuojami 2 lauzai ~1995, viskas ok su visom gumom, ziema lupamos durys bilekaip, bet skardos perpus tuoj o su sandarumu viskas gerai, su garsu irgi > koroloj gi pats pasikeiti ir nebrangiai, o jettoj jau reikia keisti abi ir duris ardyt, ar net su visom > durim nes priklijuota. true > sparnas pas korola toks padarytas, kad saugiau butu. > dabar visi jau pradejo daryt plastikinius sparnus minkstus. _jei_ jis tikrai plastikinis matyciau jo ilgaamziskumo privalumus, bet saugumas tai cia gal tik pesciojo atveju o siaip tai ant japono stogo uzdek pvz keleta komp technikos deziu (pries idedant i vidu), sakykim ~30kg tai issigasi. siaip tai nesu fanas nei vw nei toyotu, bet man kreivesnis japonu poziuris i everyday inzhineringa, ergonomikoj sakyciau atsilieka gerais 20metu nuo europos gamintoju > > "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:ioflia$do$1@trimpas.omnitel.net... >>o galvojau, kad cia tik man vienam mazhos toyotos yra overpraicinti >>fufeliai >> >> "Unicorn" <varijotas@googlemail.com> wrote in message >> news:iofk9k$urj$1@trimpas.omnitel.net... >>> va kaip reikia lyginti masinas: >>> http://smotri.com/video/view/?id=u19334218479 > >