"audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:iofn90$1u7$1@trimpas.omnitel.net... > eksploatuojami 2 lauzai ~1995, viskas ok su visom gumom, ziema lupamos durys bilekaip, bet skardos perpus tuoj o su sandarumu viskas gerai, su garsu irgi Negali lyginti, nes yra pripratimo efektas. Nupirk karutį ir pastatyk N2 pripūstame garaže ir nieko nevažinėk. Po to lygink su 5 metus pravažinėjusiu. Garantuoju, kad skirtumas bus. >> sparnas pas korola toks padarytas, kad saugiau butu. >> dabar visi jau pradejo daryt plastikinius sparnus minkstus. > > _jei_ jis tikrai plastikinis matyciau jo ilgaamziskumo privalumus, bet saugumas tai cia gal tik pesciojo atveju > o siaip tai ant japono stogo uzdek pvz keleta komp technikos deziu (pries idedant i vidu), sakykim ~30kg tai issigasi. Būtent pėsčiojo. O mašina yra skirta važiuoti, o ne daiktus ant jos sandėliuoti. > siaip tai nesu fanas nei vw nei toyotu, bet man kreivesnis japonu poziuris i everyday inzhineringa, ergonomikoj sakyciau atsilieka gerais 20metu nuo europos gamintoju Pas japoną yra TQM principais dirbama. T.y. į galutinį produktą nepapuola joks elementas, kuris nepadės patenkinti vartotojo poreikio ir nenulems jo sprendimo, kad pirkti ar nepirkti. Užknisantis po pavyzdys - elektrinių langų knopkė automatiškai nuleidžia langą tik pas vairuotoją 4 mygtukų klasteryje.