On Sat, 07 May 2011 15:14:32 +0300, Linas Petkevičius wrote: > Tai viena ish lenteliu. Ju kokie keli simtai, bent jau pas viena > perdraudika. Tiesines priklausomybes ash tau nenupiesiu, priezastys, Tai kad ir tukstantis, man ju visu nereikia, as gi ne kolekcionierius. Tereikia tokios kuri daug mazh patikimai iliustruoja priklausomybe. Kurios kol kas nematau. > kodel taip yra - irgi uz mano interesu ribu, galiu tik pafilosofuot. Bet > aktuarijai, kuriems dzin babkes, sako butent taip - koreliacija yra. Man > to uztenka. Kaip kazkada ir minejau - yra daug priklausomybiu, kurios > atrodo bridovos realiame gyvenime. Taciau ne draudiku reikalas į jas As tikiu. Bet kadangi realiam gyvenime matau ir kitokias priklausomybes tai galiu padaryt tik viena isvada, kad draudikai/aktuarijai tiesiog neapsunkina sau gyvenimo ir tiek. Kas vienus klientus vercia moket brangiau nei reali rizika, o kiti moka maziau nei realiai pavojingi. Bet jei pirma grupe didesne tai draudimui px. Tai tiesiog rodo, kad kol kas truksta konkurencijos. > gilintis - jie manipuliuoja faktais. Ir jei nustatys, kad automobiliai, > kuriu valstybinio numerio skaitmenu suma sutampa su savininko namo > numeriu patenka i autoivykius 1.5 karto daugiau, imoka ir bus didesne - > kad ir kaip tai atrodytu durna ar nesazininga. Todel ir draudimas visai > grupei automobiliu, o ne pagal sarasa - nelabai protingas variantas. Kodel? Jei draudi pagal brangiausia i grupe patenkanti tarifa tai nematau problemu. > Kokiam UK - taip, seni, galingi automobiliai nera rizikos grupe. Taciau > ten ir potencialus to automobilio pirkejas kitas. Nezinau - gal ir tik > del to, bet kaip ir sakiau - tai jau ne mano darzas. Kokios nors supuvusios bnv E30 325? Kazko nemanau kad britiskas paTSukas labai skirtusi nuo lietuvisko. -- kthxbai.