Nors gavau čia lietuviškų patarimų, rusai buvo tikslesni - pakeičiau kuro filtrą, prapūčiau atgalinį kuro vamzdelį ir problema dingo. Pizdec dar užsip... laukti :) Vytautas "kardanas" wrote in message news:iqdes7$cf9$1@trimpas.omnitel.net... kolkas vaziuoja, bet siurbelei jau pizdiecas. "Anon" <anon@pisem.net> wrote in message news:iqde58$bbp$1@trimpas.omnitel.net... > Jei būtų pizdec - stovėtų Roveris pusiaukelėj kur tarp Alytaus ir > Klaipėdos :) Kadangi važiuoja ir nesiožiuoja, traukia gerai, kyla > klausimai... > > Vytautas > > > "Dainiushas" wrote in message news:iqdcr4$907$1@trimpas.omnitel.net... > > apie kokias tu pasekmes, jei jau pizdec? :) > > > On 05/11/2011 08:45 AM, Anon wrote: >> Kelionėje iš Alytaus į Klaipėdą pradėjo užsideginėti mano karučio >> lemputė "Check engine". Kada viršiju greitį 115 km/h, stipriau paspaudus >> gazą arba važiuojant nuokalnėn. Atleidus gazą - gęsta. Prie mažesnių >> greičių nepasireiškia. Karutis Rover 620 SDI, 1996 m gimimo, stovi VP37 >> siurblys indukcine galva ir Bosch MSA 11 įpurškimo sistema. Vietinė >> diagnostika išmirksėjo kodą, kad klaida įpurškimo sinchronizacijos >> solenoide, kuris siurblio viduje. Klausimas: gal kas žino, dėl ko tokie >> kvailiojimai vyksta (senatvė siurblio ?) ir ar galima važinėt toliau be >> pasekmių ? Ačiū atsakiusiems į temą :) >> >> Vytautas >