Tema: Re: Dyzelio galvosūkis :)
Autorius: Anon
Data: 2011-05-12 10:14:38
Nors gavau čia lietuviškų patarimų, rusai buvo tikslesni - pakeičiau kuro 
filtrą, prapūčiau atgalinį kuro vamzdelį ir problema dingo. Pizdec dar 
užsip... laukti :)

Vytautas

"kardanas"  wrote in message news:iqdes7$cf9$1@trimpas.omnitel.net...

kolkas vaziuoja, bet siurbelei jau pizdiecas.

"Anon" <anon@pisem.net> wrote in message
news:iqde58$bbp$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei būtų pizdec - stovėtų Roveris pusiaukelėj kur tarp Alytaus ir 
> Klaipėdos :)  Kadangi važiuoja ir nesiožiuoja, traukia gerai, kyla 
> klausimai...
>
> Vytautas
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:iqdcr4$907$1@trimpas.omnitel.net...
>
> apie kokias tu pasekmes, jei jau pizdec? :)
>
>
> On 05/11/2011 08:45 AM, Anon wrote:
>> Kelionėje iš Alytaus į Klaipėdą pradėjo užsideginėti mano karučio
>> lemputė "Check engine". Kada viršiju greitį 115 km/h, stipriau paspaudus
>> gazą arba važiuojant nuokalnėn. Atleidus gazą - gęsta. Prie mažesnių
>> greičių nepasireiškia. Karutis Rover 620 SDI, 1996 m gimimo, stovi VP37
>> siurblys indukcine galva ir Bosch MSA 11 įpurškimo sistema. Vietinė
>> diagnostika išmirksėjo kodą, kad klaida įpurškimo sinchronizacijos
>> solenoide, kuris siurblio viduje. Klausimas: gal kas žino, dėl ko tokie
>> kvailiojimai vyksta (senatvė siurblio ?) ir ar galima važinėt toliau be
>> pasekmių ? Ačiū atsakiusiems į temą :)
>>
>> Vytautas
>