Tada pasiseke. Arba kazkas kazkur sujudejo nuo praputinejimu. Laikas parodys kas ir kaip. "Anon" <anon@pisem.net> wrote in message news:iqg1cu$e9i$1@trimpas.omnitel.net... > Nors gavau čia lietuviškų patarimų, rusai buvo tikslesni - pakeičiau kuro > filtrą, prapūčiau atgalinį kuro vamzdelį ir problema dingo. Pizdec dar > užsip... laukti :) > > Vytautas > > "kardanas" wrote in message news:iqdes7$cf9$1@trimpas.omnitel.net... > > kolkas vaziuoja, bet siurbelei jau pizdiecas. > > "Anon" <anon@pisem.net> wrote in message > news:iqde58$bbp$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei būtų pizdec - stovėtų Roveris pusiaukelėj kur tarp Alytaus ir >> Klaipėdos :) Kadangi važiuoja ir nesiožiuoja, traukia gerai, kyla >> klausimai... >> >> Vytautas >> >> >> "Dainiushas" wrote in message news:iqdcr4$907$1@trimpas.omnitel.net... >> >> apie kokias tu pasekmes, jei jau pizdec? :) >> >> >> On 05/11/2011 08:45 AM, Anon wrote: >>> Kelionėje iš Alytaus į Klaipėdą pradėjo užsideginėti mano karučio >>> lemputė "Check engine". Kada viršiju greitį 115 km/h, stipriau paspaudus >>> gazą arba važiuojant nuokalnėn. Atleidus gazą - gęsta. Prie mažesnių >>> greičių nepasireiškia. Karutis Rover 620 SDI, 1996 m gimimo, stovi VP37 >>> siurblys indukcine galva ir Bosch MSA 11 įpurškimo sistema. Vietinė >>> diagnostika išmirksėjo kodą, kad klaida įpurškimo sinchronizacijos >>> solenoide, kuris siurblio viduje. Klausimas: gal kas žino, dėl ko tokie >>> kvailiojimai vyksta (senatvė siurblio ?) ir ar galima važinėt toliau be >>> pasekmių ? Ačiū atsakiusiems į temą :) >>> >>> Vytautas >> >