Pas Honda Civic I-shift principas tas pats (mechanika + servo varikliai). Is principo deze tupa (lagina), daznai junginejasi nes trumpos pavaros (6 begiai) bet prie visko priprantama. -- Gimp "sig" <info@ber.lt> wrote in message news:irkpuk$qka$1@trimpas.omnitel.net... > nu o as kaip tik girdejau, kad opeliu ta kaip jus vadinat "robotas" > neuzmusama deze, jos principas: mechanine deze+2servovarikliai kurie valdo > sankaba ir begius jungineja su ja netgi gamintojo deklaruojamos kuro > sanaudos mazesnes lyginant su mechanine... > > > On 2011.05.25 14:34, Dainiushas wrote: >> iš patirties su Citroen - sux. Girdėti atsiliepimai apie H Civic'us - >> panašiai. APie Opelius girdėta, kad sux. Šiaip, ten pati koncepcija >> kreiva :) >> >> On 05/25/2011 01:53 PM, eex wrote: >>> nu ir kaip tas robotas? >>> >>> >>> "Samirua" parašė naujienų news:irik80$gag$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Robotas ten, 5 pavaru, o pas 1.8 automatas 4 pavaru >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:iricvc$4n6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ten ne robotas ta pas viensšeši? >>>> >>>> On 05/25/2011 10:51 AM, eex wrote: >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> yra dvi 2005 metu benzinines astros. viena su 1,6 motoru, kita su 1,8. >>>>> 1,6 motoro deze kazkokia "blatna" (+ / -) >>>>> 1,8 motoro deze lyg ir iprasta (P, R, N, D, 1, ...) >>>>> >>>>> i kokia ziuret, o i kokia ne? kas geriau, jei reikia tiesiog vazineti >>>>> :) >>>>> >>>>> dekui uz mintis. >>>>> >>>> >>> >> >