Bet tuo metu kai bus neuzsuktas iki galo bakas patenka per daug oro srauto matuokle neapskaityto oro, kuro misinys pabega uz ribu (variklio kompas pagal tai, ka rodo liambda zondas, OSM, MAP sensorius ir reikalingus purkstuku atidarymo laikus mato, kad jau variklis dirba neidealiai ir tuo metu nera idealus kuro sudeginimas, kas ir signalizuojamas lemputes uzdegimu (tuo metu labiau tersi aplinka nei numate gamintojas). Nemazai vokisku gamintoju del gedimu, kurie nesusije su CO emisija neuzdega checko ir tik darant diagnostika matai gedimus. markatas "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:is52lf$del$1@trimpas.omnitel.net... > markatas Wrote: > >> Checkas informuoja, kad variklis turi gedimu ir kazkurio metu neatitinka >> ekologiniu normatyvu pagal kuriuos suteiktas E sertifikatas. Tad >> automobilis >> techniskai netvarkingas > > Netikiu, kad tai sako meistras. Neitiketina. Taip nesunku ir nenuplauta > automobili pripazinti "techniskai netvarkingu" - neduokdie purvo gabalas > uzters Gedimino prospekta. > > Pradziai aptarkim, kuo skiriasi '95 amerikono ir '11 japono "E > sertifikatu" reikalavimai. Realus pavyzdys: del bako kamscio be kuro garu > recirkuliacijos mano vezeciose uzsidegs check'as. Pas visus modelius yra > ta opcija? Jie ka, visi techniskai netvarkingi? > > Ar su signalizacijom viskas paprasciau? > > S. > >> >> Vazineji su techniskai netvarkingai dirbanciu varikliu ir dar nori, >> >> kad >> >> pripazintu ji tvarkingu? >> > >> > O variklio technine bukle atspindi kazkokia su^%$#ta lempute ar >> > (ismatuojami) jo veiklos parametrai, stebimi TA metu? Turbut nereikia >> > aiskint, kad tai nebutinai sutampantys dalykai > --- > Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/