Tema: Re: check engine ir TA
Autorius: Yvl
Data: 2011-06-01 15:05:27
isiurbimo traktas prasideda nuo bako garlavinos? nu tu ir skelei!

"markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message news:is56vd$len$1@trimpas.omnitel.net...
> Nepatikesi, ka padaro variklio darbui tusinuko serdukes dydzio skylute 
> isiurbimo trakte
> 
> markatas
> 
> "Valdas" <valdas@takas.lt> wrote in message 
> news:is56a6$k7j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Taip jau tas oras pro bako gurklį ir sutraukiamas i varikli? Na net jei ir 
>> butu sutraukiamas, tai lyginant su standartiniu keliasdesimt litru per 
>> sekunde oro pro filtra srautu "neapskaityto" oro ten bus mizernai mazai.
>>
>>
>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message 
>> news:is5463$g77$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bet tuo metu kai bus neuzsuktas iki galo bakas patenka per daug oro 
>>> srauto matuokle neapskaityto oro, kuro misinys pabega uz ribu (variklio 
>>> kompas pagal tai, ka rodo liambda zondas, OSM, MAP sensorius ir 
>>> reikalingus purkstuku atidarymo laikus mato, kad jau variklis dirba 
>>> neidealiai ir tuo metu nera idealus kuro sudeginimas, kas ir 
>>> signalizuojamas lemputes uzdegimu (tuo metu labiau tersi aplinka nei 
>>> numate gamintojas). Nemazai vokisku gamintoju del gedimu, kurie nesusije 
>>> su CO emisija neuzdega checko ir tik darant diagnostika matai gedimus.
>>
>> 
> 
> 
>