Bet kad ta nauja auto tik kol pro parduotuvės sandėlio vartus išvažiuoji. Jeigu yra noro už tą išvažiavimą susimokėt 10% auto vertės, tai kodėl gi ne. Man asmeniškai tai neprotinga. Pvz mano konkrečiu pavyzdžiu už 44k gavosi 3 metų senumo avensis su 110 rida, galingiausiu dyzeliu ir gera komplektacija, kuris naujas kainuoja 100k. Jau tuoj 6 metai jam, bet vistiek važiuoja praktiškai kaip naujas, niekas niekur nebarška ir negirgžda. Kai pagalvoju, kad už tuos 44k būtų išėjus kokia nauja korola su 1.4 benzininiu tai net nežinau ar ilgai aš ja būčiau džiaugęsis. Antras pavyzdys - 2 buvę šefai nusipirko po landcruizerį. Vienas jamė naują už 138 iš salono, kitas 2 metų senumo už 100k (naujas toks kainuoja 190). Važiavau ir su vienu ir su kitu, nu ką galiu pasakyt - pas naująjį tik gamyklinis kvapas stipresnis salone, o visa kita gausiai prasčiau (nes komplektacija pigi). Man regis už tuos 38k skirtumo galima naudotą TLC taisyt kiek širdis geidžia, ir tai dar atliks. Žinoma, jeigu pasirinksi kokią audi A6 su triptroniku (gal publika kitų pavyzdžių duos), kuris veikia gerai tik pas pirmąjį šeimininką, tai viskas gali ir nelabai gerai baigtis. Nereikia užmiršt, kad einamieji aptarnavimai naujai auto turi būt atliekami pas dylerius, nes kitaip prarasi garantiją. O tas malonumas kainuoja, taip grubiai 2-3 kartus brangiau nei pas pažystamą Vasią garaže. Naują auto verta pirkt tada, kai imi kokį nors ekskliuzyvą, kurio niekur nerasi naudoto, arba kai turi pinigų belenkiek ir nori susirinkt viską sau individualiai pagal norus. Konkrečiu posto autoriaus atveju už 70k yra tikrai nemažai pasirinkimo tarp 2-3 metų puikaus stovio auto. Jas, beja, taip pat lizinguot galima. > Taip lengva sneket kai kokia nauja nuvazineji. O kol naujos neturejes - > reikia jos nors tu ka :)