multitroniku, ne tiptroniku. On 06/21/2011 03:57 PM, spakainas wrote: > Bet kad ta nauja auto tik kol pro parduotuvės sandėlio vartus > išvažiuoji. Jeigu yra noro už tą išvažiavimą susimokėt 10% auto vertės, > tai kodėl gi ne. Man asmeniškai tai neprotinga. Pvz mano konkrečiu > pavyzdžiu už 44k gavosi 3 metų senumo avensis su 110 rida, galingiausiu > dyzeliu ir gera komplektacija, kuris naujas kainuoja 100k. Jau tuoj 6 > metai jam, bet vistiek važiuoja praktiškai kaip naujas, niekas niekur > nebarška ir negirgžda. > Kai pagalvoju, kad už tuos 44k būtų išėjus kokia nauja korola su 1.4 > benzininiu tai net nežinau ar ilgai aš ja būčiau džiaugęsis. > > Antras pavyzdys - 2 buvę šefai nusipirko po landcruizerį. Vienas jamė > naują už 138 iš salono, kitas 2 metų senumo už 100k (naujas toks > kainuoja 190). Važiavau ir su vienu ir su kitu, nu ką galiu pasakyt - > pas naująjį tik gamyklinis kvapas stipresnis salone, o visa kita gausiai > prasčiau (nes komplektacija pigi). Man regis už tuos 38k skirtumo galima > naudotą TLC taisyt kiek širdis geidžia, ir tai dar atliks. > Žinoma, jeigu pasirinksi kokią audi A6 su triptroniku (gal publika kitų > pavyzdžių duos), kuris veikia gerai tik pas pirmąjį šeimininką, tai > viskas gali ir nelabai gerai baigtis. > > Nereikia užmiršt, kad einamieji aptarnavimai naujai auto turi būt > atliekami pas dylerius, nes kitaip prarasi garantiją. O tas malonumas > kainuoja, taip grubiai 2-3 kartus brangiau nei pas pažystamą Vasią garaže. > > Naują auto verta pirkt tada, kai imi kokį nors ekskliuzyvą, kurio niekur > nerasi naudoto, arba kai turi pinigų belenkiek ir nori susirinkt viską > sau individualiai pagal norus. > > Konkrečiu posto autoriaus atveju už 70k yra tikrai nemažai pasirinkimo > tarp 2-3 metų puikaus stovio auto. Jas, beja, taip pat lizinguot galima. > >> Taip lengva sneket kai kokia nauja nuvazineji. O kol naujos neturejes - >> reikia jos nors tu ka :)