Dizainas- skonio reikalas. Varikliai patvarus, isskyrus 3.0cdti (isuzu variklis), su tuo problemos daznos ir Brangios, cia tas pats garsusis trilitris dyzelis, ejes i Saab'us ir Renault VelSatis. Kai kas tikina, kad tinkamai eksploatuojant, puikiai tarnauja, bet... Pats turiu su 2.2dti - traukos uztenka pilnai. Palyginus su Vectra C tu paciu metu, maloniau vaziuoja Signumas, minksciau nei Vectra. Jei komplektacija ne pati plikiausia, tai malonus auto. Gale esantis "baras" su saldytuvu issiima ir vietoj jo atsiranda trecioji sedyne, tik ilga kelione ant tos trecios sedynes vaziuot nenoreciau, vaikam gal ir atrakcija visai butu. Gale vietos apsciai, net atstumus priekine sedyne iki galo, zmogus ilgomis kojomis gale sedi be vargo, neremdamas keliais vairuotojo sedynes. Opi vieta- vairo kolonele, laiku nepastebejus ar ignoravus problema, netolimoje ateityje galima uzsokt ant ~5klt kainuojancio remonto- vairo koloneles ir elektrohidraulinio vairo stiprintuvo... "MumZer" <mumzer@mumzer.Zz> wrote in message news:iuuhas$9sd$1@trimpas.omnitel.net... > Kas yra plius minus opel signum konkurentas (na bent jau opelio gamintoju > nuomone) is audi, wolkswagenu, skodu?